אליאב טעטי, המודח הרביעי מבית האח הגדול, הגיע ביום שישי האחרון לגבעה מחוץ למתחם בית האח בנווה אילן. טעטי הפתיע את בר כהן עמה הוא ניהל זוגיות בזמן בו שהה בבית וצעק: "בר אני אוהב אותך".
2 צפייה בגלריה
בר כהן
בר כהן
בר כהן
(צילום מסך, ערוץ 13)

"זה שהוא בא היום, אבאל'ה. ציפיתי, אבל לא האמנתי בחיים. איזה גבר, תקשיב, הוא אמר 'בר אני אוהב אותך'. אני גמורה מה אתה רוצה לשמוע? שאני גמורה? אני מתה", אמרה בהתרגשות בחדר האח הגדול, "חשבתי שזה נגמר, וזה לא. הוא לא סתם בא, הוא ראה שהיה לי שבוע קשה, הוא יודע. אף אחד יותר טוב ממנו לא יודע מה אני חווה פה והיה חשוב לו לעצור הכל ואני בטוחה שהוא בטירוף, אבל היה חשוב לו לבוא לעשות את זה. בחוץ בטח חושבים שזה כזה בקטנה. כשאתה פה זה שווה ערך להרבה מאוד. כיף לגלות שהוא גם כזה".
עוד כתבות בנושא:
כאשר שאל אותה האח הגדול על רגשותיה כלפיו אמרה: "אם אני אומרת זה חזק מאוד, ואני לא השתמשתי במילים האלה הרבה בחיי. חוויתי גם כאלו שאמרו לי שהם אוהבים אותי, ואז שברו לי את הלב. אז אם אתה אומר לבן אדם שאתה אוהב אותו, זה.. זה גדול מאוד. וכן הייתי רוצה לראות בבן הזוג שלי בעתיד, המון תכונות שיש באליאב, והוא מרגש אותי. הוא הצליח לפתוח לי את הלב. יש בו משהו בבחור הזה. התאהבתי בו. מה יהיה הלאה?".
2 צפייה בגלריה
בר כהן
בר כהן
כהן. "התאהבתי בו"
(צילום מסך, ערוץ 13)