להקת ״הדינמיטים״ שפרצה לסצנת המוזיקה הישראלית לפני כמה שנים והביאה לתודעה את בשורת ה-Surf Rock, משיקה בימים אלה סינגל חדש בשם ״עוזי כינורות״ שכבר הספיק להיות מושמע באחת מתחנות הרדיו המואזנות ביותר בצרפת. האזינו לסינגל החדש:
(״עוזי כינורות״. הסינגל החדש)
הסינגל המדובר, מופץ על ידי חברת התקליטים הלונדונית Batov Records. ״בהמשך לסינגל פופ עוד #2 שהיה מחווה ליהודה קיסר וצלילי העוד, הטיון הזה הוא מחווה לעוזי פיינרמן ואורי בראונר כינרות הגיטריסטים של להקת בום פם, ומרים ל20 שנה להיווסדם ותרומתם בהחזרת גיטרת הסרף הים תיכונית למרכז הבמה״, אומרים חברי הלהקה.
2 צפייה בגלריה
הדינמיטים
הדינמיטים
הדינמיטים
(צילום: אריאל איפרגן)
הסינגל מודפס על תקליטון 45 שכבר נמכר בהזמנה מוקדמת, ובעוד חודש יצא צד ב שלו, והוא יכלול מחווה נוספת, הפעם לגיבור גיטרת הסרף הישראלית מספר אחד, אריס סאן.
2 צפייה בגלריה
הדינמיטים בהופעה
הדינמיטים בהופעה
הדינמיטים בהופעה
(צילום: ברוריה קרני הדס)
״הדינמיטים״, שבה חברים דינמיט ג'ו (רועי בר-טור על הגיטרות), לואיג'י (עצמון אברהמי על התופים) וארתורו (אדם יודפת על הסוזפון) היא להקת סרף-רוק (Surf Rock), תת-ז'אנר של מוזיקת רוק המזוהה עם גלישת גלים ומתאפיינת בעיקר במוזיקה אינסטרומנטלית המורכבת מפריטה מהירה וקצובה על גיטרה חשמלית, עם תיפוף שמאופיין בהכפלת הסנר.
(המחווה ליהודה קיסר. פופ עוד #2)
הלהקה תופיע בפאב ״התקליט״ שבמרכז ירושלים ב-19 בפברואר. סגנון ההופעות של הלהקה הוא ייחודי, עם הרבה אנרגיה כאשר הנגנים עולים לבמה כמעין דמויות השרויות עמוק במוזיקה שלהן. מדובר במופע מוזיקלי צבעוני, אנרגטי ואפילו מצחיק. הסינגלים החדשים צפויים להופיע בחנויות התקליטים בתוך מספר שבועות. לחצו כאן לעמוד ה-Spotify של הדינמיטים.

"רוק גלישה" הוא כאמור ז'אנר של מוזיקת רוק מהפופולריים ביותר בארצות הברית בתחילת שנות ה-60. הז'אנר נולד בארה"ב בראשית שנות ה-60 בקליפורניה על-ידי להקות ומוזיקאים כמו דיק דייל והתפתח לאורך השנים לכיוונים שונים ומגוונים. הלהקה הידועה ביותר שניגנה בסנגון זה היא ה - Beach Boys שאחראית לאחד מהלהיטים הגדולים של כל הזמנים Hotel California.
פורסם לראשונה: 18:17, 24.01.24