בית הקפה הירושלמי ״נאדי״ שפועל מאז שנת 2007 והפך למוסד אייקוני, יפתח בקרוב סניף שני בעיר. הסניף יפתח בחלקו הצפוני של רחוב עמק רפאים והוא יהיה סוג של אח קטן עבור הנאדי הגדול שבמרכז העיר, עם אותה אווירה, מטבח והקפה האהוב.
4 צפייה בגלריה
קפה נאדי
קפה נאדי
קפה נאדי
(צילום: ליאור מזרחי)

המיקום המדויק יהיה במבנה קטן, חד-קומתי וחדש, שבנייתו הושלמה רק לאחרונה, על ציר רחוב עמק רפאים, ממש צמוד לכניסה לבית יהודית (מינהל קהילתי מרכז תרבות עמים לנוער). המקום יהיה כשר ויהיה סגור בסופי שבוע וחגים, והתפריט המוצע בו יהיה דומה לתפריט החלבי העשיר של קפה נאדי שבמורד רחוב הלל. שטח הקפה החדש יעמוד על 60 מ"ר בלבד, ועיקר מקומות הישיבה יהיו מחוץ למבנה, בחצר פנימית המקיפה את בית הקפה.
4 צפייה בגלריה
נאדי החדש במושבה
נאדי החדש במושבה
נאדי החדש במושבה
(צילום: באדיבות נאדי)

התפריט של נאדי מציע מגוון מנות חלביות הכוללות ארוחות בוקר עשירות, כריכים ייחודיים, פסטות, סלטים טריים, וקינוחים. התפריט מציע גם מנות מיוחדות כמו שקשוקה ירוקה ומחבתות לוהטות. הקפה מתאפיין בשימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, ומציע גם מבחר משקאות חמים וקרים לצד מנות קלילות ומלאות טעם.

4 צפייה בגלריה
נאדי
נאדי
נאדי
(צילום: רועי אלמן)
4 צפייה בגלריה
קפה נאדי
קפה נאדי
קפה נאדי
(צילום: רועי אלמן )

קפה נאדי, שבבעלות שי כהן, הוא אחד מבתי הקפה המובילים בעיר שאינם בתי קפה רשתיים. המקום פונה בעיקר לקהל הצעיר והוא אחד מהמקומות המועדפים על קהל הסטודנטים הירושלמים. קפה נאדי החל את דרכו ברחוב ש"ץ, ממול לבצלאל הישן. למרות שפעל שם בהצלחה ואף גדל והתרחב עם השנים, נאלצו לפני שנים אחדות להעתיק את פעילותו למשכנו הנוכחי במורד רחוב הלל, זאת לנוכח מימוש תוכנית בנייה להוספת שבע קומות למבנה בו הוא פעל.


בתחילה, קפה נאדי היה העסק היחידי במתחם, אך עד מהרה נפתחו לצידו עוד מספר מקומות, וכיום פועלים שם גם בר היין "בלנד 5" מבית היוצר של אדום והפיצרייה הבייתית של צ'אקרה.