דוכן האוכל מהוד השרון עולה לירושלים: שוק מחנה יהודה ידוע במגוון רחב של מסעדות - פסטות, בשרי, המבורגר, ג'חנון ואפילו טבעוני. נראה שלמרות כל ההגיוון הזה מה שהיה חסר נפתח בדיוק השבוע, פריקסה אסלי אבל עם טוויסט של טעמים שלא ממש הכרנו. הפריקסה שהוא בעצם לחם מיוחד מטוגן מגיע בדרך כלל עם ביצה, תפוח אדמה, לימון כבוש וטונה ואילו כאן אצל חיימיקו הוא מגיע בשלל וריאציות שעוד לא טעמנו. השבוע פתח חיים רופא (חיימיקי) את הדוכן השביעי שלו בשוק מחנה יהודה.
3 צפייה בגלריה
הפריקסה של חיימיקי
הפריקסה של חיימיקי
הפריקסה של חיימיקו
(צילום: יח"צ)
"אנו מתרגשים מפתיחת הסניף בשוק מחנה יהודה", אמר חיים רופא (חיימיקו) ל-mynet ירושלים, "ראינו חשיבות גדולה לפעול במקום שהוא עוגן קולינרי הנחשב לאחד השווקים המובילים בעולם. רבים מלקוחותינו הם ירושלמים שפוקדים את הסניפים השונים ברחבי הארץ, וכעת הדרך שלהם לטעם המשובח שלנו, התקצרה".
איך הכל התחיל? לפני כ-9 שנים, בשנת 2012, בעל חברת ההובלות דאז חיים רופא (חיימיקו) לחץ על אביו, ששימש כנהג משאית, שיסיים את עבודתו הקשה והאינטנסיבית וייצא לפנסיה. אביו סירב ועל מנת להאיץ בו לסיים את עבודתו, החליט חיימיקו לפתוח בהוד השרון עבור הוריו שולה ויוסי, דוכן אוכל קטן למכירת פריקסה כדי שיעבדו כמה שעות ביום. הוא רצה לקרוא לו ״הפריקסה של אמא״, כמחווה עבורה, אך היא ואביו של חיימקו התעקשו שיקרא לו ״חיימיקו״. לאחר מכן הוא עזב את עבודתו והצטרף ל ניהול העסק המשפחתי שמונה כיום שישה סניפים ברחבי הארץ.

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
הפריקסה של חיימיקי בשוק מחנה יהודה
הפריקסה של חיימיקי בשוק מחנה יהודה
הפריקסה של חיימיקי בשוק מחנה יהודה
(צילום: יח"צ)

מה נאכל? הסניף החדש בשוק מחנה יהודה יכיל את כל המנות המיוחדות והידועות שנעשות בעבודת יד: פריקסה טוניסאי, בוריקסה, בוריקסה משולב, פריקסה שקשוקה, בוריקסה שקשוקה, באגט טוניסאי, באגט שקשוקה, שקשוקה במחבת, סלט טוניסאי, בוריקה ביצה/תפו“א ובוריקה משולב. במנות הן מציינים כי כמעט ואין שמן. ומה בגזרת הקינוחים? בוריקסה בננה לוטי, פריקסה שוקולד ומלבי שמנת/פרווה.

3 צפייה בגלריה
פריקסה שוקולד
פריקסה שוקולד
פריקסה שוקולד
(צילום: יח"צ)

איפה ומתי: ראשון עד שלישי - 08:00-23:00, רביעי עד חמישי - 08:00-00:00, שישי- 08:00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת, מוצ״ש - שעה לאחר צאת שבת ועד 02:00 בלילה. כתובת: רחוב האגוז 6, שוק מחנה יהודה (צמוד לאיש האתרוגים).
כשרות: בד״צ בית יוסף, קיים שירות משלוחים