1 צפייה בגלריה
מטה אגדות ישראל. צילום: רפי פרלשטיין
מטה אגדות ישראל. צילום: רפי פרלשטיין
מטה אגדות ישראל. צילום: רפי פרלשטיין
כך מגייסים באגודת ישראל אלפי מצביעים מהציבור הדתי והחילוני: במטה סיעת 'אגודת ישראל' לקחו מהמגזר העסקי את שיטת המאצ'ינג, כאשר מאות פעילים קיימו בימים האחרונים פעילות אינטנסיבית, כשכל אחד מהם צריך להביא חמישה מצביעים שאינם מחוגי אגודת ישראל.
בפתק ההסבר שצורף לפעילים, נכתב "עוברים על האלפון האישי ומחפשים אנשי קשר, מכרים שונים מכל המגזרים, או אנשים שאנו נפגשים איתם בשגרת היום. שכן/פקיד/מוכר/ נותן שירות, שנוכל לשכנעם ולהשפיע עליהם לפעול עבור יוסי דייטש ואם אפשר גם לאגודת ישראל".
מי שהוביל את הפרויקט הוא ישראל הרשטיין, חתנו של סגן השר מאיר פרוש. "כמו שעושים פרויקט גיוס כספים, כשקבוצה מתחלקת וכל אחד מתחייב להביא סכום מסויים, לראשונה לקחנו את זה למושגים של בחירות. גייסנו במבצע המיוחד שעשינו, למעלה מ-12,000 מצביעים", הוא אומר בשיחה עם מיינט ירושלים.
עד כה נרשמו אחוזי הצבעה גבוהים בשכונות החרדיות, בעוד שאחוז ההצבעה הכללי נמוך יחסית ועומד מתחת לעשרים אחוז.