1 צפייה בגלריה
המועמדים לראשות עיריית ירושלים. צילום: יואב דודקביץ, רפי קוץ ויח"צ
המועמדים לראשות עיריית ירושלים. צילום: יואב דודקביץ, רפי קוץ ויח"צ
המועמדים לראשות עיריית ירושלים. צילום: יואב דודקביץ, רפי קוץ ויח"צ
בפתחה של שנה חדשה, ולקראת צום יום כיפור, בדיוק כשכולם עסוקים בחשבון נפש ותשובה, שניה לפני שהכל נחתם עבורנו - שאלנו את המועמדים לראשות העירייה ממי הם מבקשים השנה סליחה.
דייטש: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לבקש סליחה מיריבים פוליטיים"
יוסי דייטש (דגל התורה): "אני רוצה לבקש סליחה מבני משפחתי, מהוריי היקרים ובמיוחד ילדי הקטנים שבבית, על המחיר שהם משלמים בגלל הקושי שלי לעמוד בכל המחויבויות המשפחתיות, בשל השליחות הציבורית.
"אני רוצה ומשתדל להיות שם בכל פעם שהם זקוקים לי, אבל לפעמים זה לא מסתדר, והרצון להיות עם המשפחה ברגעים החשובים נדחה לעתים מפני ענייני הכלל. במצבים כאלה, רעייתי היא זו שממלאת את מקומי בהצלחה רבה, והילדים חכמים מספיק כדי להבין. אבל עם תחושת ההחמצה קשה להתמודד, ואני חש חובה לעצמי לבקש את סליחתם על כך.
"כמו כן, אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לבקש סליחה מיריבים פוליטיים, שאולי נפגעו ממשהו שאמרתי או עשיתי. דברים כאלה יכולים להתרחש בלהט הדיון והעשיה, אך הם לעולם לא נעשים במטרה לפגוע, חלילה. כתיבה וחתימה טובה לכל בית ישראל!".
ברקוביץ': "אני רוצה לבקש סליחה מהציבור שנפגע לעיתים בתהליכי הפיתוח בעיר"
עופר ברקוביץ' (התעוררות): "ראשית אני צריך לבקש סליחה מדינה אשתי האהובה שלא רואה אותי בחודשים האחרונים. רוצה לבקש סליחה מהציבור שנפגע לעיתים בתהליכי הפיתוח בעיר. לעיתים אנו נדרשים להחלטות קשות. הם אינן מכוונות נגד התושבים, אלא מביאות לידי ביטוי אינטרסים מגוונים".
ליאון: "מבקש סליחה מאשתי, ארבעת ילדי ושבעת נכדיי האהובים"
משה ליאון (ירושלים שלנו): "השנה בחרתי לבקש סליחה מאשתי סתוית, ארבעת ילדי ושבעת נכדיי האהובים. בימים טרופים אלו של לקראת ההערכה מי יהיה ראש העירייה הבא של ירושלים העבודה היא מסביב לשעון ולא נותר לי זמן לבלות בחיק משפחתי האהובה שכל כך חסרה לי".
עזריה: מבקשת סליחה מהאזרחים שפנו אליי ושלא הצלחנו למצוא להם פתרון
רחל עזריה (ירושלמים): "כשליחת ציבור אני מרגישה שהתפקיד שלי הוא לשרת את הציבור. מזה שנים אני מסייעת לתושבי ירושלים ולכלל אזרחי המדינה ומטפלת באלפי פניות במגוון רחב של נושאים. לצערי, לא לכל הפניות והמצוקות הצוות שמלווה אותי ואני הצלחנו למצוא פתרון. המקרים האלה יושבים עליי ומאותם האזרחים שפנו אלי אני רוצה לבקש סליחה".
אלקין: "אני מבקש סליחה מהמשפחה שלי"
זאב אלקין: "אני מבקש סליחה מהמשפחה שלי. למריה והילדים שאני לא מספיק נמצא איתם בתקופה האחרונה לא בימים ולא בלילות בגלל הקמפיין לראשות העירייה. ואני אנסה בע"ה לשפר את זה בשנה הקרובה, אחרי שאבחר בקרוב לראשות העירייה".
המועמד חיים אפשטיין בחר שלא להשתתף.
גמר חתימה טובה!