בחירות המקומיות 2023: יו"ר סיעת התעוררות בראשותו של אדיר שוורץ הציע ליו"ר סיעת 'ירושלים תצליח', יהודה בן יוסף בפאנל שהתקיים בסוף שבוע אחרון להתאחד, כך נודע ל-mynet ירושלים. "אני בעד איחוד כוחות", מסר בן יוסף.
2 צפייה בגלריה
 יו"ר התעוררות, אדיר שוורץ
 יו"ר התעוררות, אדיר שוורץ
יו"ר התעוררות, אדיר שוורץ
(צילום: יואב דודקביץ')
לפני כחודש התאחדה עם התעוררות עם סיעת 'כחול לבן' כשהמטרה לייצר שני כוחות מרכזיים. ביום שבת התקיים פאנל במלון הנשיא ויו"ר סיעת התעוררות אדיר שוורץ פנה לבן יוסף ואמר לו: "אני מעריך אותך והוא יודע היטב שבאף סקר הרשימה שלך לא עוברת את אחוז החסימה וזה מסכן את הרוב הציוני בעיר ירושלים וצריך לשבת ולראות מה עושים".
יו"ר סיעת התעוררות, אדיר שוורץ אמר בתגובה ל-mynet ירושלים: "המטרה המשותפת לכולנו היא השבת הרוב הציוני למועצת העיר ירושלים. דלתה של התעוררות תמיד פתוחה לכל שיתוף פעולה רלוונטי לטובת מטרה זו. אני מעריך את יהודה ברמה האישית אבל אין לגיטימציה או פריבילגיה לריצה של סיעות יחיד שלא עוברות אחוז חסימה. אני קורא לכל סיעות היחיד להתאחד תחת הכוחות המרכזיים בגוש כדי לא לשרוף קולות חשובים״.

קראו גם:

יו"ר סיעת "ירושלים תצליח", יהודה בן יוסף בתגובה ל-mynet ירושלים: "אני בעד איחוד כוחות ומכן לשבת עם כל מי שרוצה לתמוך או להצטרף לסיעה שאני עומד בראשה  'ירושלים תצליח', על מנת לחזק את הכוח שלנו  במועצת העיר".
בן יוסף הוא דור שישי בירושלים, נולד וגדל במרכז העיר ומתגורר בשכונת ארמון הנציב שבה כיהן כיו״ר המינהל הקהילתי במשך 20 שנה. בן יוסף הקים וניהל את בית הספר "בית הצייר" שבירושלים וכיהן כיו"ר ועד המנהלים של בתי הספר בעיר. כיום הוא מפקח ומדריך מחוזי ומומחה להתמודדות עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ובני נוער. בנוסף, הוא מכהן גם כנשיא העדה הכורדית בישראל.

2 צפייה בגלריה
יהודה בן יוסף
יהודה בן יוסף
יהודה בן יוסף
(צילום: ליאור יאדו, באדיבות "ירושלים תצליח")

רק לאחרונה הצהירו על איחוד כוחות רשימת האיחוד הירושלמי כוללת את סגן ראש העירייה, יוסי חביליו ('מצילים את ירושלים'), רס''ן בדימ' יעלה ביטון דה-לנגה מטעם מפלגת 'יש עתיד', חברת הנהלת העיר ד''ר לורה ורטון ('ירושלים דמוקרטית') וכן ערן בן-יהודה מטעם מפלגת 'העבודה'.