המאבק נגד שיירות חתונה בירושלים: שוטרי מרכז השליטה של מחוז ירושלים הבחינו אמש (א') באמצעות המצלמות, ברכבי שיירת חתונה הנוסעת בדרך בר לב בירושלים ומבצעת עבירות תעבורה המסכנות את משתמשי הדרך.
1 צפייה בגלריה
שיירת הרכבים בכביש בר לב
שיירת הרכבים בכביש בר לב
שיירת הרכבים בכביש בר לב
(צילום: דוברות המשטרה)
בעקבות כך, הוכוונו שוטרי התנועה של מחוז ירושלים בהתאם לכיוון נסיעתה של השיירה. כלי הרכב המעורבים נעצרו על ידי שוטרי התנועה בצד הדרך ובוצעה נגדם אכיפה, בין היתר נגד רכביהם של החתן ואבי הכלה שנאסרו לשימוש בשל ליקויים, ונרשמו דו"חות על סך 1,000 שקלים לכל אחד בגין כך.
בנוסף, נמצא כי אחיה של הכלה נתן לחבר שלו לנהוג ברכב, זאת על אף שהוא "נהג חדש" וללא מלווה במהלך נהיגתו כמתחייב בחוק. בגין עבירה זאת, כנגד הנהג החל הליך דין תעבורתי, רישיון נהיגתו נפסל והרכב הושבת מנהלית ונגרר למגרש האחסנה.


מהמשטרה נמסר: "נמשיך לפעול לשמירת ביטחונו של הציבור וכנגד עבירות התעבורה החמורות בכלל, ועבירות תעבורה המבוצעות במהלך התנהגות פסולה זאת של שיירת כלי רכב – 'שיירת חתונה', המסכנת את משתמשי הדרך״.

קראו גם:

בשבוע שעבר, חשפה המשטרה קבוצת נהגים שביצעה עבירות תעבורה מסוכנות במהלך "שיירת חתונה" במזרח ירושלים. לאחר שנתפסו, הם זומנו לחקירה בימ״ר את״ן ירושלים ונרשמו נגדם דו״חות בהתאם.