הבחירות לרשויות המקומיות: מסתמן – יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ צפוי לשלב נציג מטעם סיעתו בסיעת התעוררות, כך נודע ל-mynet ירושלים.
3 צפייה בגלריה
בני גנץ
בני גנץ
בני גנץ
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כזכור סיעת התעוררות קיבלה בבחירות האחרונות שבעה מנדטים, מהר מאוד התכווצה והפכה לחמישה מנדטים עם פרישתם של שני חברי מועצה – ימית יואלי ואבישי כהן. כמו כן, מנהיג התנועה עופר ברקוביץ פרש לפני כשנה ובמקומו נבחר אדיר שוורץ שמוביל את התנועה. בעבר התבטא שוורץ כי אין בכוונתו לרוץ לראשות העירייה, אך לדברי גורמים כעת הוא בהתלבטות אם להתמודד מול ראש העירייה הנוכחי משה ליאון.
בימים אלה מתנהל משא ומתן מתקדם בין בני גנץ לבין סיעת התעוררות והעומד בראשה, אדיר שוורץ לשלב נציג מטעמם בסיעה, מה שיכול לחזק באופן משמעותי את סיעת התעוררות.
גורם פוליטי אמר השבוע בשיחה עם mynet ירושלים: "זה הישג פוליטי משמעותית ומעיד על אמון שלהם בהתעוררות בכלל בהנהגה שלהם בפרט, ובקרוב הנושא ייסגר באופן סופי".

קראו גם:

מי שעוד לא נראה במועצת העירייה בקדנציה הקרובה בסיעת התעוררות הם שני חברי מועצה - שפייזר (40) נשוי ואב לשלושה ילדים, החל את כהונתו כחבר מועצה בסיעת התעוררות בהסכם רוטציה בשנתיים וחצי האחרונות. הצליח להעביר תוכנית לשימור וטיפול באתרי מורשת בעיר, פועל להכשרת שביל ישראל בירושלים ועוד.

3 צפייה בגלריה
חבר המועצה יוסף שפייזר
חבר המועצה יוסף שפייזר
חבר המועצה יוסף שפייזר
(צילום: שלו שלום)

"בחודשים האחרונים ישנם חילוקי דעות אידיאולוגים בינו לבין הסיעה לבין שפייזר ולראייה הוא לא מגיע לישיבות סיעה, והחלטות מתקבלות גם בלעדיו. נציין כי שפייזר אהוד על ידי הציבור הדתי לאומי, ומזוהה לציונות הדתית, וככל הנראה ינסה למצוא המשך דרכו בסיעה", אמר השבוע גורם פוליטי.
שפייזר סרב להתייחס לפרטים וטרם הוצאה הודעה רשמית.
מי שעוד מתכוון לפרוש הוא יובב צור (37) שהיה אופוזיציונר והיה חבר מועצה במשך קדנציה שלמה. צור עסק בעיקר בתחומי סביבה ותכנון ובניה וממובילי המאבק להכנסת הפחים הכתומים בעיר. והיה בולט בסיעה.

3 צפייה בגלריה
יובב צור
יובב צור
יובב צור
(צילום: יואב דודקביץ')

צור לא מעוניין להתייחס לדברים.
אדיר שוורץ סירב להתייחס לדברים.
תגובתו של בני גנץ תתפרסם כשתתקבל.