"בלב כבד, לאחר שבוע וחצי של פעילות קסומה ומוצלחת ברחבת התיאטרון באוויר הפתוח בהתאם לכל ההנחיות, עלינו שוב לסגור את התיאטרון", כך נפתחת ההודעה העצובה של צוות תאטרון ירושלים בעקבות ההנחיות החדשות שהורו על סגירה מיידית של כל מוסדות התרבות בארץ. הודעת הממשלה הגיעה בשיאם של מופעי "קיץ חופשי", שנערכו על פי כל כללי משרד הבריאות וזכו להצלחה גדול. "בתקופה הזו ראינו כמה אתם צמאים, כמונו, להשתתף ולהיות חלק ממופעי התרבות. שמחנו, צחקנו והתרגשנו יחדיו", ממשיכה ההודעה. "אנו מודים לכל מי שלקח חלק במופעי 'קיץ חופשי' ובמופעים במתחם התיאטרון, וכמו שאתם כבר יודעים נמשיך להיות איתכם בקשר ומבטיחים שעם קבלת ההחלטה לחזור, נציע שוב הפקה של הנאה תרבותית. אנו כמובן נמשיך לתכנן את החזרה ואת העונה הבאה בכל המרץ. מבטיחים שיש למה לחכות. בימים הקרובים נזכה את הרוכשים לאירועי 'קיץ חופשי' ונעדכן בהתאם להנחיות לגבי תאריכים חדשים למופעים הרבים שמחכים לנו בהמשך. מאחלים לכם ימים טובים ואנא שמרו על בריאותכם".
1 צפייה בגלריה
מופעי "קיץ חופשי" ברחבת תיאטרון ירושלים בוטלו
מופעי "קיץ חופשי" ברחבת תיאטרון ירושלים בוטלו
מופעי "קיץ חופשי" ברחבת תיאטרון ירושלים בוטלו
(יח"צ)
תיאטרון ירושלים, הוא מתחם התיאטרון הגדול ביותר במדינה, המכיל 6 אולמות ושתי רחבות חיצוניות למופעים .במסגרת מופעי 'קיץ חופשי' הופיעו נתן דטנר, לאורה ריבלין, אנסמבל נגני התזמורת הסימפונית ותזמורת הקאמרטה הישראלית לעיני מאות צופים. במהלך שנת 2019 נערכו מעל 1000 מופעי תרבות בהם צפו מאות אלפי אנשים.
מנכ"לית התאטרון, יפעת צחי-קיראל: "כמובן שאנחנו ממלאים באדיקות אחרי הוראות הממשלה. אני מקווה שאנשים יקפידו על בריאותם ושמירת המרחק וכך נוכל לחזור ולהיפגש עם הקהל הנפלא שלנו בהקדם האפשרי. תקופת הסגר והשבתת התיאטרון הממושכת הוכיחה כמה אנשים צמאים לתרבות. אנחנו מחכים בקוצר רוח להסרת ההגבלות ובנתיים מכינים לכם, כמו תמיד, תכנית עשירה ומגוונת של הצגות, קונצרטים, מופעים מוסיקליים ומופעי מחול של מיטב הגופים היוצרים, כמו גם סרטים, הרצאות ומופעים לילדים"