1 צפייה בגלריה
אורבן אאוטפיטרז לונדון . צילום: שאטרסטוק
אורבן אאוטפיטרז לונדון . צילום: שאטרסטוק
אורבן אאוטפיטרז לונדון . צילום: שאטרסטוק
ביום שני זה קורה. כפי שנחשף במיינט ירושלים ו"ידיעות ירושלים", החנות הירושלמית הראשונה של רשת האופנה והעיצוב הבינלאומית 'אורבן אאוטפיטרז' תפתח את שעריה. הרשת, שעשתה עלייה לארץ, תחנוך בשני הקרוב את סניף הדגל שלה, חנות ענק בשטח של כ־600 מ"ר במתחם שדרות אלרוב בממילא.
רשת האופנה, החביבה מאוד על תיירים ישראלים בחו"ל, תפסה את עיקר המקום שפינתה החנות של רשת גאפ שנסגרה רק לפני שנה בקניון המקורה, צמוד למקום החדש של סניף הסופר־פארם. הזכיינים בארץ, קבוצת פוקס בבעלותו של הראל ויזל ובניהולו, ישקיעו כעשרים מיליון שקל בפתיחת הרשת, שתכלול כבר בשנה הקרובה חמישה סניפי ענק ראשונים.
ירושלים היא נקודת הציון השנייה של הרשת בארץ, אחרי קניון 'ביג פאשן' באשדוד. לתל אביב יגיע המותג הידוע רק בתחילת השנה הבאה (2019), ואילו הסניף שאמור להיפתח מיד אחרי ירושלים יהיה בקניון עיר ימים בנתניה. בסך הכול מתוכננות להיפתח שמונה חנויות של 'אורבן אאוטפיטרז'. הסניף בשדרות ממילא יהיה השלוחה היחידה של הרשת בבירה.
ל'אורבן' יש כיום כמאתיים חנויות ברחבי העולם, רובן בארצות הברית, קנדה ואירופה. המטה של הרשת יושב בפילדלפיה. החנויות כוללות ליינים של מותגים שמעוצבים בבלעדיות עבור הרשת והיא כוללת אופנת נשים, גברים, אקססוריז ופרטי עיצוב לבית.
לצד הפתיחה של רשת האופנה נסגרה בשבוע שעבר במתחם ממילא חנות הספרים הוותיקה של רשת סטימצקי. החנות פעלה מאז פתיחת המתחם, במבנה ההיסטורי לשימור שזכה לכינוי 'בית הרצל'. בתחילה תפסה החנות את כל שלושת המפלסים של המבנה, אך בהדרגה צומצם שטחה ולצידה נפתחו מסעדה ובית קפה. בסופו של דבר תפסה החנות שטח של 160 מ"ר בלבד.
בעקבות סגירת חנות הספרים הוותיקה תיפתח בקרוב במקומה חנות מזכרות ופרטי יודאיקה בעבודת יד של צורף ומעצב פרטי.