עושים לכם בית ספר. אמנם ענף התיירות ובתי המלון בימים אלה במצב קשה אך עדיין בכך להרפות ידיים מתכנונים ל"יום שאחרי". התאחדות המלונות בעיר בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) מקדמות בימים אלו תוכנית להקמת מבנה שמיועד להיות בית ספר ארצי לתיירות.
1 צפייה בגלריה
בניין 'ערים' ברחוב יפו. משכנו העתידי שלבית הספר לתיירות
בניין 'ערים' ברחוב יפו. משכנו העתידי שלבית הספר לתיירות
בסמוך לרובע העסקים בכניסה לעיר. משכן בית הספר העתידי ברחוב יפו
(צילום: פרטי)


במיקום מזמין


המיזם ימוקם ברובע הכניסה לעיר בבניין לשימור בו בעבר פעלה חברת הפיתוח הממשלתית "ערים" על ציר יפו ובסמוך לתחנת הרכבת הקלה. הבניין המיועד יעבור בתקופה הקרובה שיפוצים נרחבים והתאמות לצרכי בית הספר, כאשר ההערכה היא כי תוך שנה וחצי המקום יוכל לאכלס סטודנטים.
על הצד המקצועי והתכנים יופקד בית הספר הבינלאומי למקצועות התיירות המפורסם בלוצרן, שוויץ. התעודות וההסמכות מטעמו יוענקו לבוגרי התוכנית ובשמו הם יישלחו להשתלמויות תקופתיות.

קראו גם:

"מרכז ארצי להכשרת עובדים בתחום המלונאות, זה משהו מתבקש", מברך מנכ"ל התאחדות בתי המלון בעיר, אריה זומר. "כבר מספר שנים שאנחנו בקשר עם בית הספר לתיירות בלוצרן וגם שלחנו לשם עובדים להתמחויות, אבל כשיהיה לנו כאן מוסד שמותאם לצרכים של השוק המקומי וסמוך לבתי המלון שלנו, זו תהיה רמה אחרת".
עוד מציין זומר כי המבנה שאותר עבור המיזם על ידי הרל"י שוכן במיקום מרכזי ונגיש גם לבאים מחוץ לעיר, זאת לאחר תקופה ארוכה של חיפושים אחר מקום מתאים.