עיריית ירושלים למען העסקים הקטנים בעיר: בימים אלו, בהם מרבית בעלי העסקים נדרשים להישאר בבית, עיריית ירושלים בשיתוף משרד הנגב והגליל יוצאים ביוזמה ייחודית - סדנה שמטרתה לסייע בבניית מודל עסקי אפקטיבי ואיכותי. במסגרת סדנת 'בניית מודל עסקי' ילמדו המשתתפים באופן אינטראקטיבי כיצד בונים מודל פרקטי ומדויק לעסקים בימי קורונה, צעד אחר צעד. את הסדנה יעבירו דורון שמחי, יועץ אסטרטגי לסטרטאפים וחברות וארז גביש, יזם ומרצה פעיל בעולם ההיי-טק והחדשנות.
1 צפייה בגלריה
שיחת זום
שיחת זום
סדנה בזום
(אילוסטרציה: shutterstock)
הסדנה מורכבת משני מפגשים, כאשר במפגש הראשון יכירו המשתתפים את הכלים ודרכי הפעולה תוך מיקוד בלקוח. במפגש השני והאחרון יתקיימו תרגולים וסימולציות על מנת לוודא כי המשתתפים אכן מוכנים לצאת ולהגשים את המודל העסקי שלמדו להכין. הסדנה מיועדת לבעלי עסקים ירושלמיים קטנים, וגם כאלו שנמצאים עוד בשלב הרעיון - ורוצים לשפר את המודל העסקי שלהם.
שני המפגשים יתקיימו ב'זום' בימי שלישי (20.10 וה-27.10) בין השעות 20:00 ל-21:30, כאשר הקישור יישלח לנרשמים מיד עם רגע ההרשמה. על המשתתפים לקחת חלק פעיל במפגשים ועל כן יתבקשו להפעיל רמקול ומצלמה.
יצוין כי הקורס ניתן ללא עלות לבעלי העסקים הירושלמיים במסגרת פרויקט "קליקה"- ההאב הקטמוני של עיריית ירושלים בשיתוף עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "היוזמה הזו תאפשר לבעלי העסקים לנצל את ימי הקורונה ולהיערך ליום בו יוכלו לפתוח בחזרה את בתי העסק. נמשיך לתמוך ולקדם את העסקים הירושלמים למען רווחת התושבים וכלכלת ירושלים".
להצטרפות לקורס והרשמה – לחצו כאן.