רשת מחסני השוק המונה 67 סניפים ברחבי הארץ בבעלותה של משפחת נעמן, מובילה מהלך הצדעה לתעשייה ולתוצרת הישראלית המקומית. במהלך חודש יוני 2020, יושק בסניפי הרשת קמפיין שיווקי "קונים ישראלי!". במסגרת הקמפיין יקודמו למשך חודש ימים, מבצעים ממוקדי תצוגה ופרסום מתוצרת מקומית בלבד של חברות ישראליות מענפים וקטגוריות מגוונות, זאת על מנת לחזק את הפריון במשק הישראלי ולתת בולטות לתוצרת כחול לבן.
רשת מחסני השוקרשת מחסני השוק
רשת מחסני השוק
(צילום: באדיבות רשת מחסני השוק)

קמפיין לעידוד רכישת תוצרת מקומיתקמפיין לעידוד רכישת תוצרת מקומית
קמפיין לעידוד רכישת תוצרת מקומית
(יח"צ)
מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר: "כחברה מובילה אנו חשים רצון ומחויבות רבה להעניק רוח גבית לחברות מקומיות אשר אנו עובדים איתן באופן שוטף, אשר נקלעו בעל כורחן לסיטואציה מאתגרת בצל משבר הקורונה וללא כל הכנה מראש. לאורך כל חודש יוני, נציע בסניפי הרשת כמדיי יום מגוון מבצעים במחלקות השונות. המבצעים יתייחסו לחברות גדולות וקטנות המשווקות תוצרת מקומית בלבד, זאת על מנת להגביר את הפריון ולסייע בהנעת גלגלי התעשייה במשק הישראלי. זו ללא ספק שעתה היפה של הערבות ההדדית ועל כולנו להירתם לאג'נדה הלאומית ולקנות תוצרת כחול לבן לחיזוק התעשייה".