מנכ"ל בית"ר ירושלים מוני ברוש, מנכ"ל הפועל ירושלים כדורסל, גיא הראל, ושחקן העבר של בית"ר ועוזר מאמן קבוצת הנוער, סמי מלכה הגיעו לאולפן השקוף של "ידיעות ירושלים" ו-mynet לדיון ספורטיבי סוער ומרתק.
2 צפייה בגלריה
פאנל ספורט
פאנל ספורט
מימין: הראל, מלכה וברוש
(צילום: רפי קוץ)
ברוש סיפר שתקופת הקורונה מאתגרת כל מועדון ספורטיבי באשר הוא. לדבריו, גם מועדון כמו בית"ר ירושלים נפגע בצורה משמעותית מהיעדר קהל במגרשים. הוא חשף כי הנהלת בית"ר בראשות הבעלים משה חוגג מנסה לבצע שינוי תודעתי וחברתי, וציין כי העובדה שבית"ר סיימה ראשונה במדד הקרן החדשה עם אפס גזענות ביציעים זהו הישג שיש להתגאות בו.
צפו עוד:
ומה לגבי הכסף מאיחוד האמירויות? ברוש אמר גם שיש ממש בהתענינות של רוכשים מאבו דאבי במועדון אולם ביקש להבהיר ש"הנושא עדיין בחיתוליו".
הראל, מנכ"ל הפועל כדורסל סיפר גם הוא שהיעדר הקהל במגרשים הוא מכה עבור הפועל. "זה מוזר לשחק בלי קהל, אני מתגעגע אפילו לקללות", סיפר.
בנוגע לעובדה שהקבוצה איבדה שנייים מהעוגנים שלה, ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס, בתקופת הקורונה, סיפר הראל כי בכל הסימולציות המקצועיות של עודד קטש ועוזריו לפני כל משחק, הוא היה שואל מי איש המפתח בהפועל שמאמן היריבה מתכונן אליו הכי הרבה ושני השמות המובילים היו תמיד תומאס ובראון. הראל התייחס לעובדה שחסרונם של השניים למרות שמדובר בחוכמה בדיעבד היה קריטי והיה אחת הסיבות העיקריות להדחה של הפועל מהפיינל פור.
מלכה, שעובד עם הדור הצעיר בירושלים, סיפר שתקופת הקורונה מאתגרת וקשה מאד להחזיר את הילדים שגם ככה מבלים את רוב זמנם מול המסכים חזרה לשגרה אחרי שהדיאלוג מולם בימי סגר הוא באמצעות הזום. לדבריו, אחד הפתרונות שלו היה לאתגר את הילדים באתגרי רשת כמו הקפצות וביצועים מצולמים עם כדור, ענין שתפס פופולאריות רבה.
צפו בשידור:
2 צפייה בגלריה
משדרים מהעיר
משדרים מהעיר
משדרים מהעיר