עמותת אוהדי בית"ר ירושלים השיקה בתחילת השבוע באופן רשמי את מנגנון התרומות והחברות בעמותה והתחייבה שהכספים לא יהיו מיועדים למועדון בבעלות הקיימת ולחובות - אלא רק לשיתוף פעולה עתידי עם בעלים חדשים.
2 צפייה בגלריה
 אוהדי בית"ר. אין להם בשביל לרכוש מינויים
 אוהדי בית"ר. אין להם בשביל לרכוש מינויים
אוהדי בית"ר. גייסו רבע מיליון שקלים
(צילום: אלכס קולומויסקי )

הקמפיין לגיוס הכספים לעמותה, תחת הסלוגן 'מצילים את הבית', נפתח ביום ראשון האחרון, ובתוך 48 שעות (נכון לשלישי בצהריים) גוייסו כרבע מיליון שקלים. בעמותה מציינים בסיפוק כי התרומות מגיעות מכל רחבי הארץ, ומה שמרגש במיוחד אלו תרומות של ילדים קטנים, אשר תורמים את דמי הכיס שלהם למען בית"ר.
מטרת העמותה היא לגייס מספיק כספים על מנת לחבור בשלב מאוחר יותר לרוכש או לקבוצת רוכשים ולהיות שותפים עימם בדרך זו או אחרת בהשפעה לטווח ארוך על עתיד המועדון. בעמותה נמצאים חברים מכל ארגוני האוהדים ביציע, והיא מאפשרת תרומות החל מ־80 שקל לחודש למשך שנה עבור חברות רשמית בעמותה וגם תרומות חד־פעמיות. בעמותה חברים 17 מייסדים, ובתוכם גם בנו של רוה"מ לשעבר אבנר נתניהו, ד"ר אייבי שפיגלר, עו"ד גילי עוזרי, ניר כהן, נתי ויזמן, נדב שטראוכלר, מיקו ג'מאל, עו"ד שקמה בדש, איש העסקים יוסי סודאי, אסי גפני ואוהדי בית״ר נוספים, כאשר העמותה מקבלת עזרה ותמיכה ממרכז בית"ר, שנרתם לראשונה למשימה.
2 צפייה בגלריה
אבנר נתניהו. באש ובמים
אבנר נתניהו. באש ובמים
אבנר נתניהו. באש ובמים
(צילום: האלבום הפרטי )

עו"ד גילי עוזרי, ממייסדי העמותה: "בניגוד למסעות התרמה בעבר, מטרת העמותה איננה להעביר את הקבוצה לרוכש אחר אלא שהקהל באמצעות העמותה יהיה חלק מניהולו העתידי של המועדון וזאת כדי להגן עליו. העמותה פועלת תחת סעיף 46 מינהל תקין, המאפשר לארגונים, חברות ותורמים מחו"ל לקבל החזר על התרומה, וביומיים הראשונים לאחר השקתה כבר גויסו כרבע מיליון שקלים. בקרוב יחל לפעול גם מערך טלפונים נרחב אשר יאתר אוהדי בית"ר ויעודד אותם לתרום".
אבנר נתניהו: "אני ירושלמי כמעט כל חיי ואוהד בית"ר מגיל מאוד צעיר. 20 שנה שאני הולך עם המועדון הזה, בדאבל, באליפויות ובזמנים הקשים, בעונת הצ'צ'נים ובעונת ההישרדות עם מנור חסן - ואין גרוע יותר מהמצב הנוכחי. בית״ר היא של כולנו. לא תהיה שום תקווה אם לא נתגייס ביחד ונציל אותה יחד. הדרך להדליק את המנורה מחדש חייבת לעבור בעמותה".
לתרומות לחצו כאן.