2 צפייה בגלריה
הפרלמנט של אהרוני
הפרלמנט של אהרוני
הפרלמנט של אהרוני
(צילום: עוז מועלם ואלכס קולמויסקי)

הפרלמנט של אהרוני: יוסי אבוקסיס כבר לא יודע מה לעשות עם משחק ההגנה של הקבוצה שלו. היום (חמישי) אמר המאמן במסיבת עיתונאים: "היו דברים במשחק ההגנה (בשבוע שעבר מול ב"ש) שלנו שהיו מאוד קשים לצפייה. אנחנו מדברים על דברים ולא משתפרים, אנחנו רוצים שמשחק ההגנה שלנו יראה יותר טוב מהמשחק מול באר שבע. חזרנו מפיגור ברור שמשחק ההגנה שלנו בתקופה האחרונה גורם למחשבות על להחליף שחקנים בחלק האחורי, זה הכדורגל. לא נורמלי לשבת כל שבוע מולכם ולהצטער על משחק ההגנה. ברגע ששחקנים לא משפרים ולא משתפרים צריך לעשות שינוי. אנחנו בודקים כל הזמן איזה עמדות אפשר לחזק”. זו הסיבה ששאלנו את הפרלמנט שלנו מה צריך המאמן לעשות כדי שבית"ר תפסיק לספוג כל כך הרבה?
יוסי מנצור: "זו שאלה של לפחות מיליון דולר. הדבר המתבקש הוא להוציא מההרכב את המגן הימני עמית כהן וגם את אור זהבי. כל המדינה רואה שהם לא מתאימים. דוד חוג'ה צריך לקבל צ'אנס במקומו של זהבי. גם אם זה לא תחליף מושלם, זה מה שיש. בנוסף, אם הקבוצה יכולה למצוא תחליף לז'וסוואה מחיאס היא חייבת להביא אבל אם אין תחליף למחיאס, צריך להבליג על השגעונות שלו, לקנוס אותו ולהחזיר אותו כי הקבוצה מעל הכל".

2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)

דני מור, קורא לאבוקסיס להחליף מספר שחקנים בינואר. "אבוקסיס חייב לעשות מהפכה בהגנה. זה אומר להביא שוער דבר ראשון ואז שני מגינים וקשר אחורי ולהחזיר את אוראל דגני מהקישור האחורי למרכז ההגנה. כל הגולים שאנחנו מקבלים היא בגלל ששחקני ההגנה לא תוקפים את שחקני היריבה שנכנסים לרחבה. זו שערורייה. זה בלתי אפשרי מעולם לא היתה לבית"ר בעיה כל כך גדולה בהגנה. זה כבר סיפור שנמשך הרבה זמן ולא פותרים את זה. חוץ מזה, למרות שאני חושב שז'וסוואה מחיאס בלם טוב לא הייתי מחזיר אותו. לא אכפת לו מאיתנו והוא חסר אחריות".
עוד בחדשות הספורט:
ארז בבאי ממשיך את אותו הקו: "צריך להיפטר במיידי מאור זהבי כי הוא לא ברמה הראויה, להחליף את השוער ולהביא שחקן הגנה מוכח כמו ג'ונתן סיסה מהפועל חדרה. את שאר העמדות, צריך לשדרג בקיץ לקראת העונה הבאה. למזלנו הליגה מאד חלשה, ההתקפה ברמה מאד גבוהה ומחפה על ההגנה אבל חייבים לתת את הדעת על הקטסטרופה בחלק האחורי".