דרמה בספורט הירושלמי: בעלי בית"ר, משה חוגג הוא הבכיר בכדורגל הישראלי שנעצר הבוקר (ה') לחקירה. בנוסף נעצרו גם שבעה חשודים, בהם עובדיו. החשודים עוכבו לחקירה על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) והם חשודים בעבירות הלבנת הון, קבלת דבר במרמה וכן עבירות נוספות. המשטרה כינתה את שם הפרשה "המשחק הגדול". בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו עד ליום רביעי.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)

לאחר חודשים ארוכים של חקירה מורכבת ומסועפת, הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו עשרות שוטרים מיחידת להב 433 על בתיהם ובתי העסק של 8 עצורים ומספר מעוכבים, במטרה לאסוף ראיות ולתפוס מוצגים הקשורים לחקירה. כמו כן, עשרות שוטרים השתתפו בפשיטה, חוגג חשוד בעבירות הונאה מתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. על פי החשד, במהלך תקופה ממושכת פעלו החשודים - ובהם חוגג - בצוותא באופן שיטתי, תוך ביצוע הונאה של משקיעים בכמה מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים.
בתוך כך, חוגג כתב היום בפייסבוק כי השיחה המתוכננת על מטבעות קריפטו שתוכננה להתקיים היום בערב לא תיערך. "נאלץ לדחות את הכנס היום, עמכם הסליחה. הכול לטובה". חוגג הוא בעלים של חברה העוסקת במטבעות קריפטו, והחודש טענה דוגמנית מוכרת כי הוא הטריד אותה מינית.
החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. עד כה העלתה החקירה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה. במהלך החקירה עלו חשדות נוספים נגד החשוד המרכזי כי ביצע לכאורה עבירות מין ומוסר.
החקירה רחבת ההיקף מנוהלת ע"י יאח"ה בלהב 433 ביחד עם רשות המיסים, הרשות לניירות ערך, בשיתוף הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) ופרקליטות מיסוי וכלכלה.
חוגג עצמו מיוצג על ידי עורכי הדין משה מזור ועמית חדד, שמטעמם נמסר: "מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים בעלי אינטרס, ואשר כעת המשטרה בודקת אותם. חוגג מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו. אנו בטוחים שבסיום החקירה יתברר שאין שחר לטענות כלפיו".