הדקה ה-96 בטדי: ביציעים של אוהדי בית"ר כבר חוגגים וצורחים לכיוונו של אוראל גרינפלד שישרוק לסיום. אוהדי הפועל כבר בטוחים שהם ילכו הביתה כשידם על התחתונה. 
2 צפייה בגלריה
בית"ר חגגה לזמן קצר
בית"ר חגגה לזמן קצר
בית"ר חגגה לזמן קצר
(צילום: עוז מועלם)

20 שניות בדיוק זה פרק הזמן שעשה את ההבדל ואז משום מקום אופק ביטון נגח פנימה ושינה את הבעת הפנים של כל 15,462 האוהדים בטדי. אלה של בית"ר הרגישו כמו תבוסה ואלה של הפועל כמו בחגיגות ה-1 במאי חג הפועלים. ביציאה עמד אברך וביקש צדקה לנזקקים. היתה לו הרבה יותר היענות בקרב אוהדי הפועל מאשר בקרב אלפי הצהובים. 
עוד בחדשות:
הדרבי הזה היה בעיקר אפור בינוני ושיוויוני. המסקנה ממנו היא ששני המועדונים נמצאים בימים אלה במגמה הפוכה. בית"ר כבר לא מפלצת מאיימת ביחס להפועל כבעבר. הצהובים שחורים במציאות של קבוצת אמצע בליגת העל לא בשר לא חלב כמאמר הגשש החיוור. 

2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(צילום: עוז מועלם)

הפועל שעד לפני כמה שנים היה מוצג פרה-היסטורי גם היא שם ועבורה זה הישג עצום. 12 אלף אוהדי בית"ר היו הערב בטדי ורק 3,500 אוהדי הפועל. בכל מה שקשור לקהל בית"ר עדיין מעצמה. המעצמה הזו עם אפס ניצחונות משני משחקים העונה בדרבי. 
הצרה הכי גדולה מבחינתה היא שהפועל רק הולכת וגדלה ולראשונה מאז סוף שנות ה60 גם יש לה אופי. עכשיו נשאר רק לקוות ששתי הקבוצות יעפילו לפלייאוף העליון ושניפגש שוב בתחילת חודש אפריל לקרב עירוני נוסף.
פורסם לראשונה: 00:11, 08.01.23