אכלוס בשני פרויקטים שיעשו היסטוריה בשכונות: בשכונת רסקו ובגן הוורדים קיבלו לאחרונה טופס 4 (אישור אכלוס) על שני פרויקטים של התחדשות עירונית בהובלתה של קבוצת 'יסודות'. הפרויקט הראשון ממוקם ברחוב שמעוני שבשכונת רסקו והשני ברחוב אלוף שמחוני בשכונת גן הוורדים, בסמוך לקטמון הישנה.
2 צפייה בגלריה
הפרוייקט ברחוב שמעוני
הפרוייקט ברחוב שמעוני
הפרוייקט ברחוב שמעוני
(הדמיה: קסם הדמיות)

במסגרת הפרויקטים שודרגו בנייני המגורים ועברו חיזוק בפני רעידות אדמה. הדיירים קיבלו לראשונה חדרי ממ"ד תקניים ומרווחים בכל דירה, דבר הנדרש במיוחד בימים אלו והמקנה ביטחון אישי ומשפחתי בשעת חירום. עם פרוץ המלחמה ולאור חשיבות חדרי ממ"ד, קבוצת יסודות תגברה את צוותי העבודה על מנת לסיים את הפרויקטים כבר במהלך חודש אוקטובר ולקבל טפסי אכלוס בהקדם, והצליחה בכך.
הפרויקטים עברו חידוש מהיסוד, במסגרתם בוצע חיזוק הנדסי מלא למבני המגורים, הוחלפו כל התשתיות החזיתות עוצבו מחדש ומבנה חופה באבן ירושלמית. במסגרת הפרויקט זכו הדיירים גם למרפסות, מחסנים, מעלית משותפת וחניות פרטיות.

עוד בחדשות:

2 צפייה בגלריה
הפרוייקט ברחוב אלוף שמחוני
הפרוייקט ברחוב אלוף שמחוני
הפרוייקט ברחוב אלוף שמחוני
(הדמיה: קסם הדמיות)

קבוצת יסודות, הינה קבוצה יזמית, שצמחה בירושלים, ומתמחה בייזום, תכנון, קידום וביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית על מגוון סוגיה. יסודות, המציינת מעל עשור של פעילות בתחום ההתחדשות בעיר, עם למעלה מ-50 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי ירושלים.
סמנכ"לית חטיבת התחדשות עירונית קבוצת יסודות תמר אשל: "אנו מברכים על קבלת טפסי האכלוס בשני פרויקטים נוספים של קבוצת יסודות בירושלים, המהווים נדבך נוסף בפעילות הענפה של הקבוצה ברחבי העיר. השקענו מאמצים ומשאבים רבים בהשלמת העבודות בפרויקטים תוך זמן יחסית קצר, וזאת על מנת שכלל הדיירים יקבלו כבר במהלך המלחמה, חדרי ממ"ד בכל דירה, מה שלא היה להם קודם לכן בשני הפרויקטים. התקופה המורכבת בה אנו נמצאים הוכיחה כי חדרי ממ"ד וחדרים מחוזקים הם בעלי חשיבות ומשמעות רבה בהצלת חיים בשעת חירום, ומספקים הגנה אפקטיבית ומהירה לכל המשפחה".