"רעדתי לא יכולתי לסבול אנחנו מפחדים לצאת מהבית": במילים האלה מתארת ל-mynet את מה שקורה בתקופה האחרונה באחד האזורים השקטים של שכונת גילה בירושלים. כלב חדש שהובא לשכונה על ידי אחת מהתושבות, מטיל פוגע בחתולים ומאיים על תושבים, שלטענתם, בעלת הכלב לא עושה דבר.
2 צפייה בגלריה
הכלב שאוכל חתולים בשכונת גילה
הכלב שאוכל חתולים בשכונת גילה
הכלב משכונת גילה
(צילום: פרטי)

באחד מהסרטונים שצילם תושב מחלון ביתו, נראה כי הכלב מחזיק בין שיניו את החתול ומנער אותו כאשר בעלת הכלב עומדת ומסתכלת ולא עושה דבר. "אנחנו מזועזעים, יש גינת כלבים בשכונה מאוד יפה ומכובדת. אנחנו מוצאים את עצמנו דיירים, ילדים וקשישים מפחדים לצאת מהבניין בגלל התופעה״. סיפרה אחת השכנות והוסיפה: "זה היה פשוט מזעזע לראות כלב שאכל את החתול וכל זה בזמן שבעלת הכלב עומדת מהצד, מסתכלת ולא עושה דבר״.
״מדובר בכלב אלים, אי אפשר לברוח מדבר כזה. ניסו לדבר עם הבעלים, היא טוענת שאין שום דבר פסול במתרחש. היא שהוא נהנה לאכול חתולים ושאפילו בג'ונגל אין חוקים. מאותו רגע שראיתי את זה אין לי שקט זה מזעזע, זה הכניס אותנו לפרנויה, למרות שהוא בהסגר".

2 צפייה בגלריה
גילה
גילה
גילה
(צילום: יואב דודקביץ')

מנהלת ומייסדת ארגון ירושלים אוהבת חיות, חדווה ונדנברוק אמרה השבוע: "אני אוהבת בעלי חיים אין לי העדפה לאיזה סוג של בעל חיים, ברגע שבעלים מאפשרים לכלב להתנהג בצורה כזאת ולפגוע בבעל חיים הייתי מעדיפה בעל חיים אחר, לקחת את הבעלים ואת הכלב ולהרדים את שניהם. אנשים שמסוגלים לראות דם של יצור אחד שפגע ביצור אחר הם יאפשרו גם התעללות בילדים יש אנשים חולניים ואוהבים את זה. אני אשווה את זה למלחמות שוורים אנשים נהנים מהפגיעה ביצור חסר ישע אחר נהנים מהדם".


מעיריית ירושלים נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח האירוע תוחקר ראשונית והכלב נלקח להסגר, בהתאם לסמכות המוקנית לווטרינר העירוני על בסיס החוק להסדרת הפיקוח על הכלבים. העירייה תבצע בקרוב שימוע לבעלת הכלב ובהתאם לתוצאותיו תנקוט בצעדים המתאימים".