אופיס דיפו, רשת הקמעונאות העולמית, מספקיות צרכי המשרד הגדולות בישראל פותחת סניף חדש בקניון מלחה עזריאלי בירושלים, המשתרע על שטח של 100 מ"ר, כך נודע ל-mynet. הרשת חוזרת לעיר אחרי שנים בהם נעדרה ממנה.
3 צפייה בגלריה
אופיס דיפו
אופיס דיפו
אופיס דיפו
(צילום: יח״צ)
קבוצת הרכב UMI רכשה את ניהול הרשת בישראל. לדברי הנהלת הקבוצה, ״הסניף יעמוד בסטנדרט החדש של אופיס דיפו כחלק ממהלך לריענון הרשת ויצירת קונספט רוחבי חדש עם נראות חדשנית וטכנולוגית. החנות מציעה מוצרים של מותגי הטכנולוגיה המובילים בעולם, ציוד וריהוט משרדי, מדפסות, מחשבים ואביזרים נלווים וגולת הכותרת: מותגי העל מעולם האומנות, מבית ׳ארטא׳״.
3 צפייה בגלריה
אופיס דיפו
אופיס דיפו
אופיס דיפו
(צילום: יח״צ)
״מגוון מוצרי האומנות בסניף יכלול בין היתר עפרונות רישום מכל הסוגים, צבעי מים, שמן, גואש ואקריל, מכחולים, ניירות אומנות, ספריי צבע, שלל מדיומים וכל מה שאומנים צריכים. המוצרים כוללים בין היתר את מותגי העל שאופיס דיפו מייבאת לישראל: Fabber, Castell, Winsor & Newton, Loquitex, Fabriano, Hahnemühle; Monatana״.


מנכ"ל אופיס דיפו, אשר אלמוזנינו: "הפריע לנו שאין נוכחות של אופיס דיפו בבירה. עכשיו תהיה לתושבי ירושלים תהיה גישה לכל מה שהרשת שלנו יודעת היום להציע. שמנו לעצמנו דגש לתת את השירות הטוב ביותר לכל הלקוחות שלנו ולספק להם את כל מה שהם צריכים. הרשת מציעה היום מגוון רחב של מוצרים: החל משיווק ציוד משרדי, פתרונות הדפסה, מחשבים ולפטופים, גיימינג, ריהוט, חומרי אומנות ועוד המון מוצרים מפתיעים״.
3 צפייה בגלריה
אופיס דיפו
אופיס דיפו
אופיס דיפו
(צילום: יח״צ)

מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים, צביקה רוזנטל: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת חנות אופיס דיפו אצלנו בקניון, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא למתחם את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".