דרמה התחוללה בשבוע שעבר בפסגת זאב אחרי שעשרות פלסטינים ניסו לעבור את גדר ההפרדה ונבלמו רק אחרי שמשטרה הוזעקה למקום. כעת טוענים הורים לילדים המשתתפים בשעות אחר הצהרים והערב בחוגים בבית ספר טדי קולק שביטחון ילדיהם מופקר.
1 צפייה בגלריה
אולם הספורט בפסגת זאב. המאמן נועל
אולם הספורט בפסגת זאב. המאמן נועל
אולם הספורט בפסגת זאב. המאמן נועל
(צילום: פרטי)
"אין אבטחה ואין תאורה, זה 200 מטר מקו התפר זה ממש פחד", אמרו ההורים. "בית הספר נמצא כ־200 מטר ממחסום חיזמא, מדובר בהליכה של 5 דקות ברגל בלבד. הדרך מהחנייה לאולם הספורט חשוכה מאוד, אין עמודי תאורה ויש ילדים קטנים שממגיעים לאולם. בנוסף לכך אין אבטחה במקום ואנחנו אומרים למאמן לנעול את הדלת".
"מאז שומר חומות יש חרדות נוראיות, ועכשיו עם המלחמה בכלל החרדות התעצמו", סיפר אב לנער שמתאמן במקום, "אנחנו ממש כמו יישובי העוטף עם חומה שמפרידה אותנו מחיזמא ומחנה הפליטים שועפאט, ומצד שני הכל פתוח, הם באים לקניון, מסתובבים בשכונה ועושים. אין לנו ביטחון אישי, אנחנו רוצים להחזיר את הילדים לנורמליות תתנו ביטחון".

קראו גם:

"חוג כדורסל נותן לילדים במצב היום סוג של שפיות", אומרת אם לתלמיד נוסף, "אבל אנחנו רוצים אבטחה במקום ושומר עם נשק. ירושלים מפחידה ופסגת זאב מפחידה יותר. ראינו מה קרה בעוטף אסור להיות שאננים".
מהעירייה נמסר: "מינהל קהילתי פסגת זאב מקיים חוגים בכפוף להנחיות פיקוד העורף, לפיהן קיום פעילות אינה מחייבת הצבת שומר או שמירה בכלל. יחד עם זאת, ביקש צוות המינהל הקהילתי מחיילי פיקוד העורף לקיים סיורים בשעות אחר הצהרים והערב, בדגש על אולמות הספורט ובמקומות בהם מתקיימים חוגים. באשר לתאורה באזור, הנושא נבדק ויטופל".