עד לפני כשנתיים לדיירים ברחוב קובובי היה מאוד נחמד שיש להם מכולת ברחוב וחייהם התנהלו בשקט ובשלווה. כל זאת עד ש'סופר דניה' קבע את שעות הפעילות 'מסביב לשעון' לאורך כל ימות החול בשבוע. התושבים שמתגוררים לידו טוענים כי בשעות הלילה המאוחרות בוקעים מהעסק רעשי תפעול ומשאיות וכן מוזיקה בפול ווליום מצד לקוחות שמתיישבים ומותירים אחריהם לכלוך וזוהמה. לדבריהם כל הנסיונות למנוע את המטרדים מול העירייה עלו בתוהו.
1 צפייה בגלריה
טענות לרעש בלילות. 'סופר דניה
טענות לרעש בלילות. 'סופר דניה
טענות לרעש בלילות. 'סופר דניה
(צילום: באדיבות התושבים)

רעשים לפנות בוקר

"בשלוש וחצי בבוקר אני מתעורר בגלל המשאיות, שלא מפסיקות להגיע למקום ולהטריד את מנוחתנו", מספר אחד הדיירים, "ואני יודע שיש חוק שהם חייבים לכבות את צפצוף הרוורס. יש כוסות ולכלוך על הרצפה, כי אנשים באים לקנות שם בלילה, מתיישבים, שותים וצועקים. חלק נכנסים לבניינים שלנו ועושים צרכים בכניסה, ואנחנו צריכים לסבול מצחנה".
קראו גם:
"בעלי המקום השתלט על השטח הציבורי", טוען תושב נוסף. "הוא הציב במקום מקררים, ארגזים מקרטון. הוא הקים פרגולה ללא רישיון והציב מקרר של שישה מטרים מחוץ לחנות ושם פירות וירקות, כשכל הזמן המדחס שלו עובד בחוץ. אין לנו יום ואין לנו לילה. שנים פעלה שם מכולת משש בבוקר ועד שבע-שמונה בערב, ולנו היתה מנוחה בשעות הלילה. אנחנו בסך הכל מבקשים שיפעלו על פי חוק ושיאכפו את החוקים. אנחנו פשוט מבקשים לחיות נורמלי".
בעל הסופר, אהוד גוזלן, בתגובה: "השבוע טכנאי יתקין כנפיים למאווררים והם ייעשו שקטים יותר, ומשאיות לא יגיעו בלילה. לגבי הטענה על צפצופים, אני לא יודע. יש כאן מצלמות שמראות שלא מקימים כאן רעש להפר את שלוות השכנים. יש שכן אחד, שהסמיכות שלי אליו גבוהה, והוא פועל מאחורי התלונות, שהן לא הגיוניות. בכל מקרה אני תושב השכונה, ער ומודע לדברים. לצערי הרב, מי שזה לא יהיה בחר לו אפיק אחר להתלונן, פנה למשטרה, לגופי איכות סביבה, ורק אליי לא פנו - שיבוא אליי, יגיד שיש בעיה ונפתור אותה".
מהעירייה נמסר: "כנגד העסק תלויים הליכים משפטיים על עבירות בניה וניהול עסק ללא רישיון. לאחר סיור של גורמי האכיפה ומפגש עם הבעלים, הוסכם כי יפעל להשבת המצב לקדמותו, לרבות הריסת עבירות הבניה וטיפול במטרדי הרעש למיניהם. העירייה תעקוב אחר ביצוע ההסכמות, לטובת תושבי האזור".