מעבר לאקסקלוסיביות שבלהתגורר בחלקה הוותיק של מלחה, רצופת בתי האבן הערביים והסימטאות הציוריות, מסתבר שהדבר כרוך גם בלא מעט כאב ראש.
1 צפייה בגלריה
הבור במלחה
הבור במלחה
הבור במלחה
( צילום: פרטי)
כמו לאחרונה כשחברת 'הגיחון' החלה לחפור ברחוב פטריאה על מנת להחליף את תשתיות המים המיושנות. זמן מה לאחר שהחלו להופיע האבק והרעש הלא נעימים, אבל מתבקשים, בקטע מסוים העבודה נעצרה. הבור שנפער בצד הכביש הושאר מגודר אך פתוח, והעובדים התקדמו להמשך העבודות במורד הכביש. 
עוד בחדשות:
התושבים שגרים בסמוך שניסו להבין מדוע הופסקו העבודות ומדוע הבור נשאר חשוף, העלו חרס בידם. מבדיקת 'בונוס' עולה כי בחפירה במקום נתגלו ממצאים ארכיאולוגיים והם הועברו לידי רשות העתיקות. רק לאחר סיום חפירה במקום של הארכיאולוגים מטעם הרשות יהיה ניתן להמשיך מחדש את עבודות 'הגיחון' לסיום הנחת הצנרת במקום. ככל הנראה באתר נמצאו שרידי מבנה שמתוארכים לתקופה הצלבנית או לתקופה מאוחרת יותר.
מהעירייה נמסר: "במהלך עבודות 'הגיחון', שיימשכו כמספר חודשים, נפער חלל תת־קרקעי ונתגלו בו עתיקות. העבודות מסביב לבור הופסקו עד שרשות העתיקות תטפל בממצאים. ביתר האזורים העבודות נמשכות כמתוכנן".
מרשות העתיקות נמסר: "במקום התגלה, ככל הנראה, מרתף מבנה מימי הביניים המאוחרים/העת החדשה. השרידים ברובם יישמרו ויתועדו על ידי רשות העתיקות והעבודות להנחת קו המים יותרו".
מהגיחון נמסר: "הגיחון דואג כי עבודות התשתית וכן הטיפול בממצאים העתיקים לא יפריעו לשירות הניתן לתושבי השכונה כולל מתן מעבר חופשי ובטוח".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים