דרמה גדולה אירעה אתמול (א') בחניון תחנת הרכבת הקלה כאשר תינוקת כבת חצי שנה ננעלה בשגגה ברכב.
2 צפייה בגלריה
מתנדבי ידידים
מתנדבי ידידים
מתנדבי ארגון ידידים והתינוקת
(צילום: ארגון ידידים)
אתמול (ראשון) בשעות הבוקר, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה בשגגה ברכב, בחניון תחנת הרכבת הקלה בשכונת נוה יעקב בירושלים.
יוסף שמידט וחיים ויזר, מתנדבי צוות צפון ירושלים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בבטחה, ללא גרימת נזק לרכב.

קראו גם:

״האירוע הזה היה יכול להסתיים באסון, אילמלא עירנותו של הטרמפיסט שהזעיק אותנו. הקריאה נפתחה במוקד על ידי אדם שהגיע כטרמפיסט ברכב יחד עם אבי התינוקת, לחניון תחנת הרכבת הקלה, מספר דקות קודם", סיפר יוסף.

2 צפייה בגלריה
הרכבת הקלה, תחנת סיירת דוכיפת
הרכבת הקלה, תחנת סיירת דוכיפת
הרכבת הקלה.
(צילום: mynet)

"האבא יצא מהרכב ונעל אותו, כשהוא רץ ומזדרז להספיק להגיע לרכבת שיוצאת מהתחנה. הטרמפיסט שם לב שהתינוקת שהיתה עימם ברכב בזמן הנסיעה, נותרה ברכב הנעול. הוא התעשת ומיד התקשר למוקד ידידים. עם קבלת הקריאה מיהרתי להגיע, והצטרפתי לחיים. התחלנו בפעולות החילוץ והצלחנו לחלץ את התינוקת בשלום. בתום החילוץ שוחחנו עם האב, שכמובן עשה את דרכו חזרה אלינו. לבנתיים, טיפלנו בתינוקת עד להגעת האב. הטרמפיסט היה המום מהסיטואציה ואמר שתמיד שמע על החילוצים הללו, אך לא העלה בדעתו שיהיה חלק ממציאות כזאת. סיפוק גדול לסייע, במיוחד שעבורי זה אירוע ראשון בחילוץ ילד מרכב נעול״.