תאונת אופנוע קשה בירושלים: היום (שישי) לפנות בוקר, התקבל בשעה 01:45 דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על אופנוע עם 2 רוכבים שהחליק, ברחוב גולומב פינת שד' מנחם בגין בירושלים.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: מד״א)

חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק והדסה עין כרם, 2 פצועים, בהם צעירה כבת 25 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, וגבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלות בראש ובגפיים. בבית החולים שערי צדק נאלצו לקבוע את מותה של הצעירה ומצבו של הצעיר אנוש.

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: מד״א)

חקי ואפרת הר כסף, חובשי רפואת חרום במד"א סיפרו: "חלפנו במקום והבחנו בתאונה קשה מאוד, ראינו אופנוע מעוך על הכביש ובמרחק כ- 50 מטר שכבה על המדרכה צעירה כבת 25 מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית, על הכביש בסמוך שכב גבר כבן 30 בהכרה מעורפלת, הוא סבל מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, את הצעירה פינינו תוך פעולות החייאה במצב אנוש, ואת הגבר במצב קשה״.

עוד בחדשות:
"משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שארעה סמוך לרחוב גולומב בירושלים במעורבות אופנועים", נמסר מדוברות המשטרה. ״כתוצאה מהתאונה, פונו שני רוכבים להמשך טיפול רפואי, כשמצבה של אחת מהם הוגדר קשה מאוד והשני הוגדר קשה. בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבות התאונה״.
פורסם לראשונה: 03:51, 02.06.23