אחרי שבת בהירה ושטופת שמש, סערה ראשונה לעונת חורף 2023-2024 עושה את דרכה אלינו מאירופה. היומיים הראשונים של השבוע יהיה גשומים וסוערים, במערכת חורפית שלא אופיינית לנובמבר, עם רוחות של בין 50 ל-80 קמ״ש, סכנת שטפונות וסופות רעמים.
1 צפייה בגלריה
גשם בירושלים
גשם בירושלים
גשם בירושלים
(צילום: רועי אלמן)

היופ (ראשון) ינשבו רוחות חזקות. בבוקר עוד נראה את השמש מבעד לעננים אחר כבר בשעות הצהריים יעשה מעונן וגשמים יחלו לרדת. לקראת שעות הערב ואל תוך הלילה, הגשמים יתחזקו ויהיה סוער. הטמפרטורות ינועו בין 17 מעלות בצהריים ל-13 בלילה.
מזג אוויר בירושלים

ביום שני הגשם ימשיך לאורך כל היום, תחול ירידה בטמפרטורות שיגיעו ל-15 בצהריים ול-11 בלילה. ביום שלישי המערכת החורפית כבר תהיה מאחורינו. יהיה מעונן חלקית, הגשם יפסק עד הצהריים. תחול עליה קלה בטמפרטורות שיגיעו ל-17 מעלות ביום. ברביעי ללא שינוי ניכר וללא גשם.

עוד בחדשות:

בקהילת מזג האוויר הישראלית מגדירים את המערכת כאירוע משמעותי וחריג עם צפי ל-100 מילימטרים של גשם. על פי נתוני אתר ירושמיים של החזאי הירושלמי בועז נחמיה, ממוצע ימי הגשם לחודש נובמבר עומד על 7.3, עד כה בנונבמבר זכינו ל-3 ימי גשם בהם ירדו 18.8 מילימטרים מתוך 49.3 מילמטרים ממוצעים לחודש זה בירושלים.
פורסם לראשונה: 15:03, 18.11.23