בתום הערכת מצב שהתקיימה בימים האחרונים במשטרת ירושלים, הנחה מפקד המחוז, ניצב דורון תורג'מן להגביר את פעולות אכיפת מגבלות הקורונה.
2 צפייה בגלריה
אכיפת המשטרה
אכיפת המשטרה
אכיפת המשטרה
(צילום: דוברות המשטרה)
בהמשך לעלייה במספר המאומתים היומיים, במשטרת ירושלים, בהתאם להחלטות הדרג המדיני הוחלט להגביר את אכיפת מגבלות הקורונה. נצ"מ אמיר ארזני, קצין אגף המבצעים במשטרת ירושלים סיפר בשיחה עם mynet על פעילות המחוז: "בעקבות העלייה במספר המאומתים, הגברנו את הביקורים בבתיהם של מבודדים ושבים ממדינות אדומות האמורים לשהות בבידוד. מפקדי התחנות ברחבי העיר הונחו, בנוסף לפעילות השוטפת, להגיע לכמה שיותר מבודדים ולערוך ביקורי פתע במקומות סגורים ולוודא את נושא עטית המסכות". עוד הוסיף נצ"מ ארזני: "רוב המבודדים שומרים על ההנחיות ונשארים בבתיהם". על פי המשטרה מדובר באלף ביקורי פתע ביום.
במהלך מסיבת עיתונאים התייחס אתמול (ד') ראש הממשלה נפתלי בנט והצהיר: "מרגע זה משטרת ישראל קיבלה הנחייה ממני לבצע אכיפה של עטיית מסכות. אזרח במקום סגור בלי מסכה יידרש לקנס גבוה. זה הדבר ההוגן, כי לא בסדר שיהיו אנשים שיפגעו בשאר הציבור".
2 צפייה בגלריה
נציב דורון תורג'מן
נציב דורון תורג'מן
נציב דורון תורג'מן
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי נתוני משרד הבריאות, צבעה של העיר ירושלים הוא ירוק וישנם 155 נדבקים. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 1% ומספר המתחסנים בשתי מנות עומד על 42.48 אחוז.
(משטרת ירושלים במבצע אכיפת מגבלות הקורונה. צילום: דוברות המשטרה)
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים