תיירת רכשה בקבוק מים בחנות בירושלים, ולא תיראה לעצמה שזה יסתיים בשוד: חשוד שדד השבוע באלימות כסף מתיירת בת 80 בחנות בשכונת טלביה עת שערכה קניות. החשוד נעצר ע״י השוטרים לאחר פעילות נחושה בעקבותיו. בהמשך התברר כי במהלך הימלטותו, התפרץ השודד לכביש ונפגע מרכב שנסע במקום. היום (ה') השוטרים החזירו את הכסף לאישה במפגש מרגש עמה, ואף נתנו לה פרחים לתיקון החוויה שעברה. בשעות הקרובות תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של השודד.
2 צפייה בגלריה
השוטרים והתיירת
השוטרים והתיירת
השוטרים והתיירת
(צילום: דוברות המשטרה)
אמש, התקבל במשטרה דיווח על שוד תיירת בעת שביקשה לרכוש בקבוק מים בבית עסק בעיר ירושלים ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה. מבירור ראשוני שערכו השוטרים עלה כי התיירת ניגשה לקופה של העסק במטרה לשלם על מבוקשה, ובשלב זה החשוד הגיח מאחוריה, תפס בצווארה ושדד בכוח את הכסף שאחזה בידה ומיד לאחר מכן נמלט מהמקום. כתוצאה ממעשיו, נחבלה הקורבן קלות בידה.
בדיקה מהירה שערכו שוטרי מרכז השליטה של מחוז ירושלים אחר נתיב בריחתו, נודע כי במהלך מנוסתו לכיוון גן הפעמון, נפגע החשוד מרכב חולף בעת שהתפרץ ככל הנראה לכביש אך המשיך בבריחתו הרגלית מהמקום. בתוך כך, הופץ תיאורו של החשוד לכלל הכוחות המשטרתיים הפרוסים בעיר ירושלים במטרה לאתרו.

קראו גם:

בהמשך לכך, כעבור זמן קצר בעת פעילות וסריקות של שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול, הבחינו השוטרים באדם חשוד העונה לתיאור ברחוב נעמי קיס שבמזרח העיר. החשוד שלבש את אותם פרטי לבוש עמם ביצע את השוד, נעצר על ידם והועבר לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים. בשעה זו מובא החשוד בפני בימ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת מיצוי החקירה.

2 צפייה בגלריה
החשוד שנעצר על ידי השוטרים
החשוד שנעצר על ידי השוטרים
החשוד שנעצר על ידי השוטרים
(צילום: דוברות המשטרה)

מפקד תחנת מוריה נצ״מ שלומי בכר אמר: ״במאבק הנחוש שלנו בעברייני רכוש ואלימות מדי יום, ישנם מקרים של אכזריות מצד עבריינים, הגורמת טראומה לקורבנות עבירה חסרי ישע. אלו מקרים שמותירים בך תחושה של שליחות אמיתית ומחויבות ערכית משמעותית לפענוח המקרה, איתור החשוד והשבת הביטחון והרכוש לקורבן. כזה היה אירוע השוד אמש, ואני שמח שפעלנו עם כל הכוחות והכלים שברשותנו במחוז ירושלים, עד לאיתור מהיר של השודד והשבת הכסף לקשישה שהגיעה לארץ לטיול מחו״ל. מעבר למיצוי הדין עם השודד האלים, כולי תקווה שיצרנו עבורה חוויה מתקנת ותחושה טובה יותר בהמשך שהותה בישראל״.