שיפור קל במצבו של דיג'יי רותם מנסנו שנפצע בפיגוע הקשה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. אחיו, יפעת ועודד סיפרו היום (א') כי מצבו של אחיהם ממשיך להיות קשה אך הוא מתקשר איתם. עוד סיפרו כי הדבר הראשון שאמר לאחר שפקח את עיניו בליל שישי היה 'אשכר' - חברו שנפצע באורח אנוש בפיגוע.
2 צפייה בגלריה
מימין: רותם מנסנו ואור אשכר
מימין: רותם מנסנו ואור אשכר
מימין: רותם מנסנו ואור אשכר
(צילום: באדיבות המשפחות)
"ביום חמישי כשקרה הפיגוע שלחתי לו הודעה בסביבות 8:56 הוא לא ענה, בסביבות 9:38 שלחתי לו סימני שאלה והוא גם לא ענה. לקראת השעה 22:00 קיבלנו טלפון מבית החולים איכילוב שרותם נפצע ושנגיע. ראינו אותו רק בסביבות 4 בבוקר. אני יכול להגיע לכם שהמילה הראשונה שהוא הוציא מהפה היתה 'אשכר'", סיפר אחיו עודד.

אחיו של רותם מנסנו מספרים על מצבו. צילום: דוברות איכילוב

אחיו הוסיף כי מצבו עדיין קשה והוא סובל מבחינה נפשית. "הוא לא מנהל שיחות ארוכות, הוא מביע את עצמו בחצי מילה וצרוד נורא. אני רואה את הפחד בעיניים שלו, את הפחד מוות שלו בעיניים. הוא רוצה אותנו סביבו שלא נזוז ממנו".

קראו גם:

אחותו יפעת הוסיפה: "רותם אדם עם מלא שמחת חיים, מלא נתינה ואהבה לזולת. רותם חי את חייו כדי לשמח אנשים, גם במיטה בבית חולים כשהוא פתח את העיניים הוא ניסה לראות מה קורה עם האחר, אח"כ הוא הסתכל לראות מה קורה עם עצמו. אנחנו רוצים להודות לעם ישראל, לחברים ולמשפחה הקרובה ולכל האהבה והתמיכה שאנחנו מקבלים, זה לא מובן מאליו. לא ידענו כמה הוא אהוב, כמה הוא נוגע בכולם. אנחנו רוצים להודות על התמיכה והתפילות".

אחיו של רותם מנסנו מספרים על מצבו. צילום: דוברות איכילוב

2 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע בתל אביב
זירת הפיגוע בתל אביב
זירת הפיגוע בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)

ביום חמישי האחרון, בסביבות השעה 20:35 ירה מחבל במספר בני אדם ברחוב דיזינגוף בתל אביב ופצע באורח קשה את רותם מנסנו ואור אשכר ובאורח קל את מיכאל אוסדן שעשו את דרכם לחתונה. מצבו של אור אשכר עדיין קשה. מאז הפיגוע, חבריו של מנסנו ודיג'יים נוספים מסייעים לו באירועים אותם היה אמור לתקלט אלמלא הפיגוע הנוראי.
פורסם לראשונה: 12:54, 12.03.23