סימנים ראשונים של חורף: אחרי תקופה ממושכת חמה מהרגיל, החל מהלילה (שני) תחל מגמת שינוי במזג האוויר. חזית קרה תיכנס לאזורנו מלווה בעננים רבים ובגשם שצפוי לרדת לאורך היומיים הקרובים.
1 צפייה בגלריה
גשם בירושלים
גשם בירושלים
גשם בירושלים
(צילום: אוהד צויגנברג)

מחר (שלישי) הטמפטורות ירדו משמעותית ויגיעו בצהריים ל-20 מעלות. ינשבו רוחות ערות וגשם יירד לפרקים. ברביעי ירידה נוספת בטמפרטורות שיגיעו ל-17 ביום ול-14 בלבד בלילה. גשם מקומי ימשיך לרדת ויפסק בהדרגה לאורך היום. בחמישי יהיה מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות. ובשישי נזכה לראות את השמש יותר עם טמפרטורות של 21 מעלות ביום.
בשירות המטארולוגי אומרים כי ״הלילה הגשמים יתחדשו ויתחזקו בהדרגה, וביום שלישי כבר תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות וגשם ירד לפרקים מהצפון ועד צפון הנגב, מלווה בסופות רעמים מדי פעם. אפילו קיים חשש משטפונות בעיקר באזור מדבר יהודה וים המלח. ברביעי שאריות, וגל נוסף של גשמים, פחות משמעותי, יגיע ביום חמישי״.

עוד בחדשות:

באתר ירושמיים, מציין החזאי הירושלמי בועז נחמיה כי הטמפרטורה הממוצעת בירושלים בחודש נובמבר היא 16.3 מעלות ומספר ימי הגשם בחודש זה על 7.3. הטמפרטורה הנמוכה ביותר שנמדדה בחודש זה בירושלים היתה -0.6 מעלות בנובמבר 1908. טמפרטורת השיא עמדה על 33 מעלות והיא נמדדה בנובמבר 1941.