בשורה לירושלמים: רשת המשלוחים 'וולט' תקים בעיר סופר מרכזי שיהיה פתוח 24 שעות בכל ימות השבוע ויעבוד במתכונת של משלוחים בלבד. המיקום המפתיע הוא המתחם ששימש בעבר את המועדון המיתולוגי 'האומן 17', שנסגר כבר לפני מספר שנים. מאז המקום עמד ריק והמתין לשוכרים.
1 צפייה בגלריה
האומן 17
האומן 17
לא צריכים חניה. הכניסה ל'אומן'
(צילום: יואב דודקביץ')
שטח המועדון עומד על 650 מ"ר, והשכירות החודשית במקום מוערכת בכ־60 אלף שקל. 'וולט' העולמית חתמה על הסכם לטווח רחוק להשכרת הנכס לתקופה של 6 שנים עם אופציה להארכה. כמו כן מעבר לתשלומי השכירות תשקיע 'וולט' תקציב גדול בהסבת הנכס לייעודו החדש.


בגלל החניה


המקום האטרקטיבי באזור התעשייה תלפיות סיקרן רשתות מזון ושיווק וסופרים לא מעטים שרצו לפתוח במקום סניף, אך הבעיה המרכזית שם היתה ונותרה שלא ניתן לקבל גם את מתחם החניה הצמוד לנכס. הסיבה לכך היא שבעלת המבנה, חברת ר.א.ש חשמל, נזקקת לשטח החניה בשעות היום עבור פעילותה העסקית. כך גם בזמנו נוצר הקשר עם בעלי 'האומן 17', שנזקקו לחניה עבור אלפי הבליינים רק בשעות הלילה. על פי הקונספט של 'וולט', יוכשר שביל גישה לאופנועים בלבד עבור משלוחים, כך שלא תידרש כלל חניה שכן הסופר יפעל רק בשירות של משלוחים ולא תתאפשר קנייה במקום.
על פי הסכם השכירות, המקום יפעל בכל ימות השבוע, כולל שבתות וחגים, במטרה לספק בעיקר השלמת קניות לירושלמים. הרכישה תתבצע און ליין ואפילו תוך התחייבות לפרק זמן של שעה או פחות מרגע ההזמנה.

קראו גם:

את העיסקה ביצעו המתווכים אלי גלעדי וליאור הראל, ממשרד 'ניומרק נת"ם', שמתמחה בנדל"ן מסחרי, ומשרד עורכי הדין של אושר אלקיים, שבימים אלה משרת כקצין מילואים במג"ב. עבור גלעדי זו סגירת מעגל, שכן בעבר הוא שימש כאחד היחצ"נים במועדון 'האומן' ועבד שם תקופה לא קצרה תחת הניהול של ראובן לובלין והלל פרקש. בימים הקרובים יחלו העבודות לשיפוץ המועדון והסבתו למרכז לוגיסטי של הסופר.
מרשת 'וולט' נמסר כי צוות מטעמם התחיל בימים האחרונים בעבודות התשתית והשיפוץ במתחם. בין היתר יתווספו חדרי קירור וציוד קירור מתקדם. התכנון הוא לפתוח עד סוף השנה, כמובן בהתאם להתפתחויות לנוכח המלחמה.
הסניף החדש של Wolt Market יציע מבחר של 4,000 מוצרי מזון, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי של חוות הבוקרים, אלכוהול וטבק, לחם ומאפים, היגיינה וניקיון, מוצרי בריאות, מוצרים לתינוקות ועוד. בנוסף, ב־Wolt Market יוצעו מגוון מוצרי בוטיק ייחודיים, מוצרי בשר פרימיום, פרחים בסופי שבוע ואוכל מוכן.