טרגדיה בבויאר: בוגר התיכון הירושלמי, תומר אמן בן ה-24 נפטר בסוף השבוע לאחר מאבק במחלת הסרטן. תומר סיים את לימודיו לפני כ-6 שנים והוענקה לו הצטיינות לימודית וחברתית עם סיום לימודיו בתיכון. משפחתו של תומר ישבה שבעה באשתאול.
2 צפייה בגלריה
תומר אמן. יהי זכרו ברוך
תומר אמן. יהי זכרו ברוך
תומר אמן. יהי זכרו ברוך
(צילום: באדיבות תיכון בויאר)
עמיחי טיטמן, מחנכו של תומר בשנות התיכון סיפר עליו ל-mynet ירושלים: "תומר אמן למד בבית ספר בויאר מכיתה ז, והוא בוגר מחזור נ׳, שסיים לפני שש שנים. תומר היה תלמיד מבריק, בעל דעה מוצקה ויכולת לבטאה. החיוך הכן והקסם האישי נגעו בכל מי שזכה ללמד אותו, וללמוד איתו.
"החוש הביקורתי המפותח והדמות האותנטית שלו לוו תמיד בנימה קלילה ומצחיקה, כך שאי אפשר היה להישאר אדיש לידו. תומר סיים בהצטיינות את לימודיו, ומותו, לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן הוא אבידה עצומה".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
בויאר
בויאר
אבל בבית הספר בויאר
(צילום: עמית שאבי)

בת שבע כהן שהיתה המחנכת שלו בכיתה ט': "תומר היה תלמיד שכל מורה מאחל לעצמו שיתברך בתלמיד שכזה. תומר היה כל כך ערכי אהב את הבריות סייע לכולם, חכם וסקרן נאמן מאוד מסור, ועוד ועוד זכיתי להיות המחנכת שלו בכיתה ט', קשה ועצוב מאוד לדבר עליו בזמן עבר".
מבית הספר בויאר נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של בוגר בית הספר תומר אמן לאחר מאבק במחלת הסרטן. תומר הוא בוגר מחזור נ' (2017), נער מוכשר ואהוב במיוחד שהילך קסם על סביבתו ועל מוריו. תומר תמיד האיר פנים, ותמיד נהג באופן שקול. היה קשה שלא ליפול בפני החן המחוספס של יודע-הכל ועושה-הכל, ועל כן היה אהוב על חבריו לשכבה ולצוות המורים. לתומר הוענקה הצטיינות לימודית וחברתית עם סיום לימודיו בבויאר.ליבנו עם משפחתו וחבריו האוהבים".
יהי זכרו ברוך.