למה ירושלים? "ההורים שלי עלו מאוקראינה לירושלים כשהייתי בן שנה, אז כל מה שאני מכיר כולל חברים זה פה. גם סבתא שלי גרה פה ואני משתדל להתמיד לבקר אותה".
1 צפייה בגלריה
מקסים פלוטניק
מקסים פלוטניק
מקסים פלוטניק
(צילום: שלו שלום)
מי אני? "בוגר 'אמית טכנולוגי' ירושלים. בשל מחסור במורים במגמת חשמל חזרתי לבית הספר שבו למדתי כדי לעבוד יחד עם המורים שלימדו אותי. לראות את כל ההשקעה שהם עשו בשבילי וממשיכים לעשות למען תלמידים אחרים והפעם אני לוקח חלק בזה - אין הרגשה יותר טובה מזה".
שכונה אהובה? "קרית יובל. פה ביליתי את רוב הילדות שלי, ויש לי כל כך הרבה זכרונות במקום הזה, ואני גר בה עד היום, ועוד בבית שהיינו מסתכלים עליו בתור ילדים".
בילוי מומלץ בשישי? "לטייל בנחלאות או ללכת לבר השכונתי עם חברים".
הכי ירושלמי בעיניי? "המילים הירושלמיות אבו־יויו, אש־תנור, אבן ג'וק".

קראו גם:

משהו מצחיק שקרה לי בירושלים? "כשהייתי בכיתה א' בית הספר שלנו לקח אותנו לסיור בכותל. היה מרגש להגיע אל העיר העתיקה, להיפגש עם האבנים העתיקות שבהן טמונים שורשי העם היהודי. בסוף הטיול איכשהו המורים שכחו אותנו וחזרו לבית הספר, ואנחנו - כל כיתה א', נשארנו בכותל. יחד עם חבר לקחנו יוזמה, אספנו את כולם והלכנו לדבר עם המשטרה, ושם דאגו שנחזור לבית הספר בשלום. הרגשנו גיבורים".
מסעדה מומלצת? "'ג'פניקה' בסינמה סיטי ירושלים. קודם כל כי אני אוהב סושי, ושנית - יש להם סושי ממש טעים ובמחירים טובים".
איפה הצטלמתי ולמה? "בחרתי להצטלם בבית הספר 'אמית טכנולוגי' כי זה מקום משמעותי בשבילי. עברתי כאן הרבה חוויות, ואני גם ממשיך לעבור. זה מרגיש כמו בית שני בשבילי, ואני מבלה פה הרבה מהזמן שלי".
אם אשכחך ירושלים? "תישכח ילדותי".