אלירן מלול, הנאשם שרצח באכזריות את אשתו מיכל סלה ז״ל, הודה לראשונה כי תקף אותה, כך מתברר מעדותו של אחד מחוקרי המשטרה בתיק, שנשמעה הבוקר בדיון השני בשלב ההוכחות במשפטו של מלול.
1 צפייה בגלריה
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
(צילום: מתוך עמודי הפייסבוק)
"הוא היה נינוח בחקירה, התרשמתי שהוא יודע מה הוא אומר, בשלב מסוים הוא ענה שהוא תקף את הקורבן. רוב החקירות היו בתחומי שב"ס ובבתי החולים. לא הפעלנו עליו לחץ", אמר החוקר. בתוך כך, במהלך הדיון סנגורו של מלול טען כי משפחה של סלה הפעילה לחץ קבוע על צוות החקירה. בתגובה השיב החוקר: "זה לא נכון".
עוד אל דוכן העדים בבית המשפט המחוזי עלתה שכנתם של בני הזוג ותיארה: "התעוררתי מבכי לכמה שניות ואז התעוררתי בשנית. נבהלתי מאוד, פתחתי את הדלת וראיתי על הרצפה ליד הדלת תינוק. אלירן אמר לי "תביאי לי כוס מים" הוא סיפר לי שאשתו ניסתה להתאבד. הבאתי לו כוס מים ולקחתי ממנו הילדה. התקשרתי מייד למשטרה לדווח על האירוע ונשארתי בבית עם התינוקת
לאחר מכן עלה אחד החוקרים בתיק וסיפר "טיפלתי במוצגים בתיק החקירה. בחקירה הראושנית אלירן היה פצוע אבל הוא היה במצב לדבר איתי, הוא סיפר שהוא סובל מכאבים אבל תקשר" לשאלה כיצד התנהג במהלך החקירה השיב: "בצורה שלווה. הוא היה נינוח"
בשבוע הבא צפוי להגיע לבית המשפט המחוזי ראש המכון לרפואה משפטית, ד"ר חן קוגל ולהעיד אף הוא בתיק הרצח.