"פעם הייתי שוכב עם מלא בנות. היום עברו שלוש שנים מהפעם האחרונה ששכבתי עם מישהי. עברתי תקופה קשה של מלא חרדות, שעכשיו אני מודע אליהן ואני מטפל בהן. מרגיש שאני כבר לא זוכר איך מגיעים לסיטואציה הזאת. עצות?"
5 צפייה בגלריה
זוג מתנשק
זוג מתנשק
אהבה בסמטאות השכונה
(אילוסטרציה: shutterstock)

הווידוי החושפני הזה הוא אחד מתוך רשימה של פוסטים יוצאי דופן המתפרסמים בקבוצת הפייסבוק 'וידויים בנחלאות', שנוסדה במרץ 2020. לאלה שהספיקו לשכוח - באותו חודש, לראשונה בתולדות המדינה, ישראל נכנסה לסגר ראשון מסוגו, בעקבות השתוללות מגפת הקורונה. זאביק אבינר, מומחה לאוטומציה ולניהול קהילות פייסבוק,‏ הקים את הקבוצה הזאת, אשר אפשרה לאנשים לכתוב בצורה אנונימית על חיי המין שלהם וגם על הקשיים שהם חווים. בזמן שבו אנשים מפרסמים ברשתות החברתיות תמונות מחמיאות ואת ההצלחות שלהם, הקבוצה הזאת אפשרה וידויים חושפניים: האישה שטענה כי פגשה את אביר חלומותיה אבל הוא פשוט מסריח; הגבר שהגיע למסאז' והתפשט, אבל אז גורש בצורה מעליבה; התושבת שנאלצה לעבור ניצול מיני כדי לסגור חוב; והאישה שצורחת באמצע הלילה ושכנתה לא יודעת אם להזעיק את המשטרה.
קראו גם:
"לאבינר יש רק בקשה אחת מהכותבים והמגיבים: "זהו מקום לווידויים ולשיתופים אישיים. חלקם כואבים, חלקם יפים. נכון שנחמד לפעמים להסתכל מהצד, לבקר, לשפוט, ואפילו לזלזל, אבל זה לא המקום. פה זה מקום להקשבה, להכלה ולעצה טובה".

"מפחדת שאני כלואה"

"אני בת 25. הייתי בכמה מערכות יחסים שלא נמשכו יותר מ־4 חודשים. והגעתי למסקנה שיש בי פחד להיכנס לזוגיות ארוכה ולהתחתן, כי מה יקרה אם אחרי כמה זמן אני כבר לא אתרגש מהבן זוג שלי וכבר פחות אתלהב ופחות אעריך אותו. ונגיד שאני אהיה נשואה, אני לא אוכל לקום וללכת רק בגלל שהוא כבר לא מרגש אותי ואני לא מרגישה אותו דבר, ואז אני אצטרך להישאר איתו כל החיים וארגיש כלואה. אני יודעת שזה נשמע לא טוב בכלל... אבל אני בן אדם של חופש, ואני מפחדת להרגיש שאני כלואה ולא חופשייה ומחויבת. זה מפחיד אותי מאוד".

בילוי ברכב

"אז יצאתי לדייט אתמול. ציפיתי שיהיה דייט מעפאן, אבל זה הפתיע לטובה. וקרה משהו שמעולם לא קרה לי... הדייט הסתיים בסקס באוטו שלו. נהניתי. אבל אני עדיין במחשבות לגבי זה. האם הוא ייצור קשר אחרי? ואם לא, מה זה אומר עליו? בכל מקרה, קצת אחרי הדייט מקבלת הודעה מיזיז עבר ששואל אותי אם בא לי לקפוץ אליו. וואלה, בא לי. וזה הסיפור חברה, שני גברים בלילה אחד.
5 צפייה בגלריה
נחלאות
נחלאות
נחלאות
(צילום: רועי אלמן)

"לא צפוי. מעולם לא עשיתי דבר כזה. זה נחשב זול, הא? אבל אם זה היה גבר במצב הזה זה לא היה נתפס זול, נכון? העיקר שנהניתי! אם הבחור מהדייט לא ייצור קשר מה זה אומר? חיפש רק סקס? ירד לו ממני? מעניין אותי איך זה נחווה. ומעצבן אותי קצת שאני לא מספיק שלמה עם זה... אבל גם מובן לי".

"למכור את גופי"

"הכרתי היום מישהו דרך חברה. הכיוון הוא להיות איתו תמורת זה שהוא יסגור לי את החובות. למרות כל מה שעברתי לא ירדתי לזנות וסמים. אבל הפעם כנראה תורי הגיע, למכור את גופי כדי לסגור חוב של 12 אלף ומינוס קטן. לפעמים באמת אין ברירה בחיים. תאחלו לי בהצלחה, להרגיש סבבה עם עצמי גם אחרי. ואל תעיזו לשכנע אותי שלא לעשות את זה, כי אתם לא עומדים בנעליים שלי. תודה שהיה לי מקום לפרוק את זה".
5 צפייה בגלריה
נחלאות
נחלאות
נחלאות
(צילום: רועי אלמן)

"הואשמתי בהטרדה מינית"

"הואשמתי בהטרדה מינית בעבודה - כאשר ניסיתי לפלרטט עם 'חבר' מהעבודה לאחר תקופה של פלירטוטים קלים - על ידי שאלה על זהותו המינית (האם אתה גיי?), על מנת לדעת אם הוא בעניין שלי (מודה ומתוודה שזו היתה תוכנית עלובה לפלירטוט, אבל כך יצא. לא יקרה שוב לעולם!!!). לאחר שהבנתי שטעיתי ופגעתי ברגשותיו שלחתי הודעת התנצלות מעמקי ליבי. וההתנצלות התקבלה בהבנה רבה! לאחר חצי שנה זומנתי לשיחה עם המנכ"ל עקב הגשת תביעה נגדי על הטרדה מינית של אותו 'חבר'. הכל בעקבות שאלתי לגבי זהותו המינית. שאלה - האם זה נקרא הטרדה מינית אם אני שואלת 'חבר' קרוב אליי בעבודה אם הוא נמשך לגברים?"

"תתלבש ועוף מפה"

"נתפס לי הצוואר... הגעתי למישהו שהיו עליו כמה המלצות שונות. הגעתי אליו לקליניקה (שזה בעצם היה חדר בדירה שלו). הוא נתן לי מגבת ואמר לי להוריד את הבגדים ולשכב על המיטה, הלך להפעיל מוזיקה והביא שמן וכל מיני דברים. כשהוא חזר כבר שכבתי על המיטה מכוסה במגבת. הוא התחיל את העיסוי, וכשהגיע לאזור הגב התחתון פתאום צעק עליי: 'מה, אתה לא שפוי?' לקח לי כמה רגעים ושאלה אחת אליו כדי להבין שאני פירשתי את 'תוריד בגדים ושכב על המיטה מכוסה במגבת' as is, והוא התכוון שאוריד את הבגדים אבל אישאר עם בוקסר ואז אתכסה במגבת על המיטה. לכאורה אי־הבנה קטנה (מה גם שהייתי מכוסה במגבת אז זה לא שחשפתי משהו). זה נראה לי הגיוני מהניסוח שלו. מייד התנצלתי. הסברתי שאני לא כל כך עושה מסאז'ים ולא ידעתי שיש (אם יש) איזשהו קוד לבוש ברור כזה. הצעתי שיסתובב רגע כדי שאלבש את הבוקסר בחזרה, אבל הוא פשוט אמר לי: 'תתלבש, קח את הדברים שלך ועוף מפה'.
5 צפייה בגלריה
פרידה
פרידה
פרידה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
"זה כמובן מה שעשיתי וכיבדתי את הבקשה שלו, מה גם שהובכתי מאוד מהתגובה שלו ורציתי גם לברוח משם באותו רגע... אני באמת שואל, מנסיונכם כמטופלים או מטפלים, עשיתי משהו כזה חריג או נורא?"

"שתי צרחות בלילה"

"מדי פעם באמצע הלילה אני שומעת מישהי צורחת, ממש במצוקה, וזה מעיר אותי משינה (ואני ישנה עם חלון סגור). בדרך כלל אני מתעוררת בבהלה, מקשיבה בשקט ומנסה להבין מה אני שומעת. האם יש עוד צעקות? האם יש רעש של שבירת חפצים? אני מתארת מצב של אלימות אבל לא באמת יודעת... אתמול שמעתי שתי צרחות והיה קשה להתעלם. חשבתי כמובן להתקשר למשטרה, אבל אני לא יודעת מה להגיד להם... בסך הכל שתי צרחות וביניהן שקט מוחלט, כך שאם המשטרה תגיע כנראה לא ישמעו כלום, ואני גם לא יודעת להגיד מאיפה שמעתי. מה אני אמורה לעשות? כואב לי לשמוע שמישהי אולי עוברת משהו נוראי ומפחיד ממש בשכונה שלי".
5 צפייה בגלריה
נחלאות
נחלאות
נחלאות
(צילום: רפי קוץ)

"גבר חלומות מכוער ומסריח"

"לפני חודשיים פגשתי את גבר החלומות שלי. אחרי שנים של חיפושים מצאתי מישהו מדהים שטוב לי איתו בכל הרבדים שיש. וגם לו היה מאוד טוב איתי. הבעיה היחידה שהיתה לי איתו זה המראה והריח שלו. הוא פשוט לא יפה לטעמי... ואפילו מכוער. זה כל כך עצוב לי לכתוב את זה או לחשוב את זה כי הוא כל כך מקסים... והיינו חודש וחצי יחד נפגשים 3 פעמים בשבוע 5 שעות כל פעם והיה כל כך טוב. הכל חוץ מהמראה והריח שלו, פשוט ריח שלא טוב לי באף. ממש מסריח לי. וזה פשוט מבאס. אני חושבת עליו כמעט כל יום. איזה קשר מדהים היה לנו, ממש פעם בחיים, ונפרדתי ממנו בגלל זה... מרגישה סתומה. חשבתי שאחרי חודש אני אחשוב שהוא יפה והכל יעבור, אבל זה פשוט לא קרה. ממש מבאס".

"נפרדנו, וזה כואב"

"נפרדנו, ואוו כמה זה כואב... כואב. כמה פרידות לב יכול להכיל? ומה שהכי כואב שהוא אף פעם לא היה סגור עליי. נתתי את כל כולי, והוא הביא לי עשירית ממה שהבאתי לו. אולי כי אני דתייה מדי והוא חילוני, ואולי כי אני אשכנזייה והוא טריפולטאי? ואולי... אני לא יודעת. איך אפשר להתגבר ולהמשיך הלאה? איך אפשר להאמין שיגיע מישהו אחר שיעטוף אותי וימלא את החלל והפצעים? ובאמת אני אזכה להקים בית עם בעל וילדים?"