אירוע הדקירה הקשה הזה, עליו הוגש אתמול (יום ג') כתב אישום היה חריג מאוד: תושבת שכונת פת נכנסה לשכנתה וביקשה ממנה סיגריות. את מה שקרה אחרי זה, גם במשטרה לא הצליחו להבין.
2 צפייה בגלריה
אשה דוקרת
אשה דוקרת
(צילום המחשה: Shutterstock)
הכל התרחש לפני כשבועיים, כך על פי כתב האישום. תושבת שכונת פת בירושלים שמעה דפיקה בדלת. כשפתחה אותה, גילתה שם את שכנתה בת ה-50 מהקומה שמתחתיה. היא הזמינה אותה להיכנס, אולם השכנה נשארה לעמוד בפתח הדירה וביקשה ממנה סיגריות.
בעלת הבית השיבה שיש לה רק מעט סיגריות בדירה, ולכן לא תוכל לתת לה. מה שלא ידעה, זה שה"אורחת" הבלתי צפויה לקחה איתה מביתה סכין באורך של 20 ס"מ והכניסה אותו למכנסיה מאחורי גבה, על פניו בכדי להסתיר אותו מהשכנה שמולה.

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
(צילום: shutterstock)

בעקבות התשובה השלילית לגבי הסיגריות, שלפה הנאשמת את הסכין שהוחבא והחלה לדקור באכזריות את השכנה שוב ושוב. הדקירות היו כה אכזריות, עד שהשכנה המדממת, שעדיין מאושפזת בבית חולים, איבדה כליה וטחול.
וזה היה עלול להסתיים באופן קטלני הרבה יותר, לולא בנה של הנדקרת היה בחדרו בבית. הוא שמע את זעקות השבר של אמו, ולאחר שיצא הבחין בה מדממת מבטנה על רצפת פתח הבית, ובשכנה מלמטה דוקרת אותה עם הסכין.
"הבן דחף את הדוקרת, הפריד אותה מאמו, והוציא לה את הסכין מהיד", מתוארים פרטי הארוע בתיק החקירה.
הנדקרת הובהלה לבית החולים, "שם הורדמה והונשמה, עברה שני ניתוחים מצילי חיים במהלכם בין היתר, הסירו מגופה את הכליה והטחול, היא קיבלה מעל לעשר מנות דם, והיא עדיין מאושפזת בבית החולים", מספרים גורמי משטרה על האירוע הקשה.

קראו גם:

כאמור, כתב האישום בפרשה הוגש אתמול בבית המשפט המחוזי בירושלים, ובמקביל התברר כי לדוקרת יש עבר של תקיפות אלימות וכן כתבי אישום שהוגשו על רקע זה.