חשד לניסיון רצח בשכונת גילה: אישה בשנות ה-40 לחייה ואם לשניים נפגעה באורח קשה בשריפה שפרצה בביתה בבניין מגורים בן 5 קומות ברחוב המרגלית בשכונת גילה. במשטרה חושדים כי מי שהצית את הבית הוא בעלה לשעבר של הנפגעת, שלאחר מכן הוא עזב את הבית ונפצע באורח אנוש בתאונה עצמית ברחוב דרך חברון. בהמשך כוחות ההצלה קבעו את מותו. ל-mynet ירושלים נודע כי לפני שהאישה הורדמה היא סיפרה לחובשים: ״הגרוש עשה את זה״.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחוב המרגלית בגילה
זירת האירוע ברחוב המרגלית בגילה
זירת האירוע ברחוב המרגלית בגילה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
כמו כן, כוחות ההצלה העניקו טיפול רפואי לנפגעת במצב קשה עם כוויות בגופה. לאחר מכן היא פונתה לבית חולים הדסה עין כרם. מהדסה נמסר: "אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונתה אישה בשנות ה-30 לחייה אשר סובלת מכויות משמעותיות בפלג גופה העליון. בשלב זה מונשמת ומורדמת, מצבה קשה".
חובש בכיר במד"א משה חמד וחובשת רפואת חירום במד"א ציפי צייגרמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה בכניסה לדירה כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן חמצן ונוזלים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא במצב קשה".

קראו גם:

פראמדיק מד"א יושי עמית וחובש רפואת חירום במד"א חיים ישראלי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הנהג כשהוא לכוד מחוסר הכרה בתוך הרכב. מיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש. המשכנו את הטיפול הרפואי גם לאחר החילוץ אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בדרך חברון ליד קבר רחל
זירת התאונה בדרך חברון ליד קבר רחל
זירת התאונה בדרך חברון ליד קבר רחל
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר, כוחות משטרה הוזעקו לשכונת גילה בירושלים, בעקבות דיווח אודות הצתה של אישה בשנות ה-30 לחייה. כתוצאה מכך, האישה נפגעה באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה). במקביל, התקבל דיווח על רכב שבבעלות האישה אשר פגע בקיר בסמוך לקבר רחל, תאונה עצמית. כתוצאה מכך, נקבע במקום מותו של נהג הרכב. מבירור ראשוני של פרטי האירוע עולה כי ככל הנראה מדובר בבני זוג לשעבר. כוחות משטרה נמצאים בשתי הזירות והחלה חקירה".
פורסם לראשונה: 11:14, 01.03.23