דרמה בבית המשפט בירושלים: הפסיכולוג יובל כרמי, החשוד בעבירות מין בנשים שטופלו אצלו פרץ בבכי בעת הארכת מעצרו שמתקיימת הערב (א') ואמר: "כולם מבינים שאני מלא חרטה וצער על כל פגיעה שפגעתי אי פעם. אני יודע שעשיתי מעשה לא אתי. ברגע שזה קרה מייד הלכתי לטיפול הלכתי לפסיכיאטר ואני בעצמי התקשרתי למטופלת להגיד שאני מפסיק. הבנתי שצריך לעשות בדק בית אמיתי. מעולם לא אנסתי מישהי. אני לא מסוכן". בנוסף, קופת חולים 'כללית' השעתה את כרמי וחסמה אותו מגישה למחשבים של הקופה. בסיום הדיון בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים לאחר שהערבים נמצאו כבלתי מתאימים.
2 צפייה בגלריה
יובל כרמי, הפסיכולוג החשוד בפגיעה מינית במטופלות שלו
יובל כרמי, הפסיכולוג החשוד בפגיעה מינית במטופלות שלו
יובל כרמי בהארכת מעצרו הראשונה
(צילום: לירן תמרי)
בחלקו השני של הדיון שהתקיים הערב, ביקש סנגורו של הפסיכולוג,עו״ד יהודה שושן, להשמיע הקלטה בין יובל כרמי לאחת המתלוננות. בדיון הושמעה ההקלטה לבית המשפט, יום לאחר האירוע, בו נשמעת "המתלוננת מספרת למטופל נוסף של הפסיכולוג כי הם קיימו יחסים כמעט מלאים ועם המון תשוקה והיא הייתה שמחה שזה יימשך". בהקלטה נשמעת המתלוננות אומרת לפסיכולוג: "אתה יודע מה עברתי בחיים. לא ראית אותי ברגעים שעשית מה שעשית".
אשתו של הפסיכולוג יובל כרמי הסכימה להיות ערבה לחלופת מעצר עבור בעלה ואמרה בבית המשפט: "אני חצויה. אני צד נפגע בעניין ובהרס טוטאלי, אני מנסה לשמור על עצמי בכל הסיפור הזה". עד כה הגישו 6 נשים שבהן טיפל תלונה במשטרה. מחוץ לדיון, התקיימה מחאה של מספר מפגינות.


המשטרה: "אנחנו לקראת סיום החקירה"


נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו של כרמי בשבעה ימים והוסיף: "אנחנו לקראת סיום החקירה". בתגובה התפרץ סנגורו של הפסיכולוג לעבר חוקרי התיק ואמר להם: "תתביישו לכם אני לא סומך עליכם". נציג המשטרה הוסיף: "נמצאים בחקירה מורכבת, רגישה בה יש מעורבים רבים, חלקם נמצאים 'במעגל קסמים' שנוצר עקב קשר מטפל-מטופל נוכחות של מטופלים בטיפול של מטופלים אחרים. נוצרה רשת של תמיכה על פניו, ובקלות יכולה להביא לפגיעה באירוע כמו שאנחנו נמצאים בו. בחקירה עצמה ביצענו עשרות פעולות, הן מורכבות, כל פעולה משלימה עוד חלק בפאזל. אנחנו לקראת סיום החקירה ולקראת השלמתה".
2 צפייה בגלריה
עו״ד יהודה שושן
עו״ד יהודה שושן
עו״ד יהודה שושן
(צילום: ליאור דסקל)
נציג המשטרה אמר בחלק הראשון של הדיון שהתקיים בבוקר: "המשטרה ביצעה פעולות חקירה רבות שכללו מתלוננות נוספות. נערך עימות בין המשיב לבין המתלוננת הראשונה ק׳ וחקירה נוספת של החשוד. בחקירתו החשוד לא הכחיש את אותם מגעים עם המתלוננות החדשות". על פי המשטרה, כרמי חשוד בעבירות של אינוס כלפי המתלוננת הראשונה, וכלפי שלוש המתלוננות הנוספות הוא חשוד בעבירות של פגיעה מינית.
השופט אמר מוקדם יותר כי: "בית המשפט שוכנע מחומר הראיות כי ישנה מסוכנות וישנו חשש לשיבוש הליכי חקירה, אך מנגד ישנה גם הסתברות כי חלופה מהודקת בהשגחה רצופה של מספר ערבים ומעצר בית מלא יוכלו להגשים את מטרות המעצר".
כרמי, פסיכולוג קליני נעצר לפני כשבוע וחצי וחשוד בעבירות של סחר בסמים, בעילת אישה, ביצוע מעשה מגונה תוך ניצול מצבו של מטופל, יחסי מין בין מטפל נפשי למטופל ומעשה מגונה של מטפל נפשי במטופל. בחקירתו הראשונית הודה כרמי בחלק מהחדשות וטען כי מדובר ברומן וכי הוא נקלע לסיטואציה.
כפי שפרסמנו בשבוע שעבר במיינט ירושלים, במסגרת החקירה, חוקרים אספו מספר ממצאים פורנזיים שהועברו לבדיקת המחלקה לזיהוי פלילי ויכולים לקשור באופן חד משמעי את כרמי לחלק מהעבירות המיוחסות לו.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים
פורסם לראשונה: 12:24, 07.02.21