חקירתו של הפסיכולוג יובל כרמי החשוד בשורה ארוכה של עבירות מין בנשים שטופלו אצלו, נמצאת בעיצומה כאשר הבוקר (חמישי) החליטה מתלוננת נוספת להגיש תלונה כנגדו. בידי החוקרים ממצאים פורנזיים הקושרים אותו לכאורה לעבירות באחת המטופלות.
1 צפייה בגלריה
יובל כרמי
יובל כרמי
יובל כרמי
(צילום מסך: פייסבוק)
במסגרת החקירה, חוקרים אספו מספר ממצאים פורנזיים שהועברו לבדיקת המחלקה לזיהוי פלילי וביכולם לקשור באופן חד משמעי את כרמי לחלק מהעבירות המיוחסות לו. המדע הפורנזי מאפשר לנתח ממצאים וראיות שנאספו מזירת העבירה באמצעים כימיים, ביולוגים, פיזיקליים ומתמטיים. כרמי, פסיכולוג קליני חשוד בעיברות של סחר בסמים, בעילת אישה, ביצוע מעשה מגונה תוך ניצול מצבו של מטופל, יחסי מין בין מטפל נפשי למטופל ומעשה מגונה של מטפל נפשי במטופל. בחקירתו הראשונית הודה כרמי בחלק מהחדשות וטען כי מדובר ברומן וכי הוא נקלע לסיטואציה
תמלילי שיחות טלפון של הפסיכולוג שפורסמו בלעדית ב-mynet, מציגים שיחה לכאורה שקיים כרמי עם אחת המטופלת אמר לה" זה קורה, וזה קורה הרבה פעמים ואני יודע על פסיכולוגיים שזה קרה להם והכלו להתלונן. אני יודע על דברים יותר גרועים. הרבה יותר גרועים"
בתחילת השבוע צפויה המשטרה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו בפעם השלישית במספר ימים, זאת לצורך השלמת החקירה ולאור ריבוי מתלוננות שהגישו כנגדו תלונה לאחר פרסום שמו באמצעי התקשורת.