סגן מפקד צוות ועובדת במערך הכיבוי קיימו התכתבויות בעלות אופי מיני, חלקן בזמן אירועים מבצעיים פעילים, כך נודע ל-mynet. נציב כבאות והצלה, רב טפסר דדי שמחי הורה לפני מספר ימים לפטר את לוחם האש.
1 צפייה בגלריה
כיבוי אש
כיבוי אש
כיבוי אש
(צילום: כיבוי והצלה מחוז ירושלים)
על פי מסמך פנימי, ההתכתבויות נערכו במהלך משמרת וכאמור גם תוך כדי אירועים מבצעיים. "מההתכתבות עולה לכאורה תיאום קיום יחסי מין בזמן המשמרת במקרים שונים" נכתב במסמך. בהודעות נכתב: "תחזיק את עצמך עוד 20 דקות? כולם בחדרים שלהם ניתן להם להירדם".
עוד בחדשות:
בהודעה אחרת נכתב: "נגמר האירוע? הם הגיעו סורקים. חזל"ש מוציאה הודעה ועולה". על שורת אירועים אלו כתב מפקד מחוז ירושלים בכבאות והצלה, טפסר ניסים טויטו: "מדובר בהתכתבויות מיניות גסות ביותר שהנייר היה ׳מסמיק׳ מכתיבתן וחמור מכך היא העובדה כי התכתבויות נעשו תוך כדי אירוע מבצעי פעיל"'.
בהודעת הפיטורין כתב נציב הכבאות: "כסגן מפקד צוות הנך נדרש לדריכות מבצעית ומענה מציל חיים בתוך שניות בודדות ללא החסות דעת כגון תכתובות פורנוגרפיות ובוודאי שלא עם עובדת המערך בזמן אירוע מבצעי פעיל. התנהלותך זו מגלה כשל חמור שלך כלוחם אש אשר באחריותו מענה מבצעי מציל חיים של המשמרת בה הוא משרת". עוד הוסיף רב טפסר שמחי כי "מלוחם אש מצופה ההבנה בדבר הדריכות המבצעית של לוחמי האש וסמלי המבצעים לאורך המשמרת כולה, על אחת וכמה בזמן אירוע מבצעי פעיל״.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים