שלב העדויות ברצח מיכל סלה החל: שלב ההוכחות במשפטו של אלירן מלול, הנאשם ברצח בתו זוגו, מיכל סלה ז״ל החל הבוקר (ב') כאשר אחותה, לילי בן עמי העידה על דוכן העדים בבית המשפט המחוזי בירושלים.
1 צפייה בגלריה
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
(צילום: מתוך עמודי הפייסבוק)
במסגרת עדותה העידה לילי בן עמי והגיבה לטענה שהעלה מלול בחקירתו כי מיכל דקרה אותו: ״מעולם לא הייתה אלימות מצידה של מיכל כלפי אף אדם, היא לא הייתה מסוגלת לפגוע בזבוב. הטענה שמיכל פגעה בו - מגוחכת".
ליאת מספרת על הסדקים שהיא שמה לב בקשר ביניהם: "אני לא זוכרת מתי, אבל באיזשהו שלב אמא שלי שיתפה אותי שהנאשם מדבר איתה ומשתף אותה בדברים, כמה קשה לו, ושהוא מסכן, היא סיפרה לי מה הוא אמר לה, ואז הבנתי שמשהו לא כמו שזה נראה. ידעתי, לא דחפתי את האף, שמיכל יודעת שאנחנו בקשר טוב ושאם היא תרצה לשתף אותי ביחסים שלהם היא תעשה את זה. אבל היא לא עשתה את זה.
עוד בחדשות:
"באוגוסט 2019 הם עשו אצלנו שבת והתחילו להתווכח על משהו, שמהצד זה היה נראה די שטותי, אמרתי לעצמי שהם פשוט לא מבינים אחד את השני. והוא פתאום אמר 'את יודעת כמה חשוב לי ללכת לבית כנסת ואת מבקשת שאני אשאר עם הילדה ואעזור לך' וזה כאילו לא היה קשור, אבל לא הרגשתי בנח ובאיזשהו שלב מיכל אמרה לו 'שנינו יודעים שכל הקשר הזה מקרי וזה רק עניין של זמן עד שהוא ייגמר' והיא יצאה החוצה, ואמרתי לעצמי 'איך היא אומרת לו דבר כזה, זה דבר קשה לומר למי שאת נשואה לו'.
אחותה של מיכל, ליאת אמרה בעדות: "באוגוסט 2019 הם עשו אצלנו שבת והתחילו להתווכח על משהו, שמהצד זה היה נראה די שטותי, אמרתי לעצמי שהם פשוט לא מבינים אחד את השני. והוא פתאום אמר 'את יודעת כמה חשוב לי ללכת לבית כנסת ואת מבקשת שאני אשאר עם הילדה ואעזור לך'. זה כאילו לא היה קשור, אבל לא הרגשתי בנח ובאיזשהו שלב מיכל אמרה לו 'שנינו יודעים שכל הקשר הזה מקרי וזה רק עניין של זמן עד שהוא ייגמר' והיא יצאה החוצה, ואמרתי לעצמי 'איך היא אומרת לו דבר כזה, זה דבר קשה לומר למי שאת נשואה לו'. למחרת הם קמו כמו זוג יונים".
עוד הוסיפה ליאת כי חודשיים לאחר האירוע היא הבחינה שמיכל מבולבלת: "ידעתי שמשהו יושב עליה ושהיא לא סגורה על החתונה. קבענו לבית קפה ודיברנו על ההתלבטות הזו אם להתחתן או לא להתחתן. אני בעיקר דיברתי, אני מאד עודדתי אותה להתחתן. חשבתי שהיא פשוט חוששת מהמחויבות, ראיתי עליה חוסר השלמה מלאה. גם ביום החתונה היא לא היתה נראית שהיא מגשימה את חלומה להתחתן. אחר כך הדברים שראיתי כל פעם שראיתי אותם יחד, כל פעם התרשמתי שהזוגיות שלהם נהדרת. על פניו זה היה נראה שהכל מעולה".
בהמשך היום צפויה להעיד אימה של מיכל על הקשר בינה לבין אלירן. בצעד חריג בפרקליטות ביקשו להעיד את באם מאחורי פרגוד שיוצב באולם בית המשפט וזאת על מנת למנוע קשר עין בין האם לרוצח.
על פי כתב האישום שהוגש נגד מלול בנובמבר בשנה שעבר, עולה כי ביום 2.10.2019, "בנסיבות שאין ידועות למאשימה תקף את המנוחה ופצעה אותה בראשה". לאחר מכן מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את מיכל ז"ל מחדרה של התינוקת ודקר אותה כאחת עשרה פעמים בראשה. לאחר מכן הפרקליטות הגישה כתב אישום מתוקן בו צוין כי הדקירות המרובות מלול חבט בפנייה, בתשובה לכתב האישום הוא כפר במיוחס לו.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים