למה דווקא ירושלים? "כי המגוון האנושי והחברתי מייצר חיבורים והמצאות רוחניות שאין בשום מקום אחר. צריך פשוט להקשיב זה לזה... אני מאחלת לכולנו, הירושלמים, שידענו לעשות את זה כל השנים, שנצליח להמשיך ולהקשיב גם בימים מתוחים שכאלה".
1 צפייה בגלריה
יעל טרנר-גרוסמן
יעל טרנר-גרוסמן
יעל טרנר-גרוסמן
( צילום: עמית שאבי)
איזה מקום הכי אהוב עליי בעיר? "שניים: מתחם התחנה - כי הוא מייצג את המיקרוקוסמוס הירושלמי – אירועים חינמיים מגוונים: מפסטיבל בירה, יין ומחול ועד קבלות שבת מסורתיות; ולא פחות מהמתחם - הגן הבוטני, שמשמש תזכורת למחזוריות כמעט לא 'מקולקלת' של טבע וחיים".
בית קפה מומלץ? "'קומקום בית תה' בדרך בית לחם. בית תה קטן שמחבר אותי לשורשים האנגליים שלי".
משהו מרגש שקרה לי בעיר? "המוזיקאי נועם צוריאלי הגיע אלינו ל'סטודיו 6' עוד כחייל במדים כדי ללמוד לרקוד סטפס. וממש בעוד חודש הוא עומד להופיע ב'הצוללת הצהובה' לרגל האלבום החדש שלו. מרגש אותי מאוד לדעת שמי שגדל אצלנו הצליח להגשים את החלום שלו".
מהו הסמל הכי ירושלמי בעיניי? "הסחלב של מפגש השייח' בתלפיות. חוץ מזה שהוא טעים, הוא מזכיר לי את הלילות הלבנים כסטודנטית ב'בצלאל'".

קראו גם:

קניות לשבת? "פיצוחים ואלכוהול כדי להיות מוכנה ל'ויסקי קלאב' שלנו. כל שבת בבוקר אחרי התפילה, יחד עם אסתר אברמוביץ'. הדלת אצלנו פתוחה לכולם. נפגשים שכנים, חברים ואנשי הקהילה שלנו ומדברים יחד על מאורעות השבוע".
בילוי מומלץ בעיר בשישי? "אני ממליצה על טיול אופניים מהתחנה הראשונה על השביל המהמם ועד עין לבן. שם כדאי לעצור לקפה ופיקניק".
איפה בחרתי להצטלם ולמה? "'סטודיו 6', מפעל חיים והפנים של עמותת גנ"ת (גוף, נפש, תודעה). את הסטודיו בניתי בעשר אצבעות, ומשולבות בו נשים, נערות, ילדים וילדות מכל הגילים והמגוונים הירושלמיים. השנה עברנו למלון הנשיא הנטוש, שעמותת המרחב החברתי הפכה למקום מרתק המאפשר עשייה חברתית ויצירה. השילוב של ישן, חדש, פעם ומחר, הוא בול בשבילי".
השלימי: אם אשכחך ירושלים... "היכן אוכל לרקוד?"