הסימן שהסגיר את בעל הרכב המשופר שנהג במהירות 224 קמ״ש והאכיפה נגדו: בפעילות שוטרי התנועה בירושלים נתפס נהג שביצע שינויים ברכבו בניגוד לחוק. הסימן מאחורי ראשו, הוביל לזיהויו כמי שהעלה סרטון שבו נוהג במהירות מופרזת ומסוכנת- 224 קמ"ש!. הנהג הועבר לחקירה, רכבו נתפס והחל נגדו הליך דין תעבורתי. צפו בתיעוד:

אמש (חמישי) בפעילות שוטרי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים נגד כלי רכב משופרים בניגוד לחוק בירושלים, עוכב נהג רכב לבדיקה, זאת לאחר שנהג הרכב עורר את חשדם של השוטרים. בדיקת הרכב ונהגו, העלתה כי מדובר ברכב "משופר" שבעליו ביצע בו שינויים שלא כחוק. בנוסף, משכה את תשומת לב השוטרים, צלקת בראשו של הנהג החשוד, זאת בעקבות סרטון ברשת החברתית בו תיעד עצמו הנהג כשהוא נוהג בפראות במהירות של 224 קמ"ש ומסכן בכך את משתמשי הדרך.
1 צפייה בגלריה
תיעוד הנהג נוסע ב-224 קמ״ש
תיעוד הנהג נוסע ב-224 קמ״ש
תיעוד הנהג נוסע ב-224 קמ״ש
(צילום: דוברות המשטרה)
החשוד (23, בית צפאפא) הועבר לחקירה ביחידת התנועה ירושלים בגין נהיגה ברכב ובמהירות מופרזת העלולים לסכן את משתמשי הדרך. הרכב בו נהג החשוד נתפס על ידי השוטרים ובכוונת המשטרה לבקש את חילוטו. במקביל, בכוונת המשטרה למצות את הדין עם הנהג המסוכן והחל הליך דין תעבורתי נגדו.


רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, ציין: ״כחלק מהמאבק העיקש של משטרת ישראל בעבירות הגורמות לתאונות הדרכים, אנו עורכים פעילות יזומה מגוונת כנגד נהגים המהווים מטרד לתושבי העיר בשל נהיגתם הפרועה, שינויים ושיפורים שנעשו ברכבם ועוד. לצד זאת, אנחנו מתמקדים גם בנהגים פורעי חוק המבצעים עבירות ואף מתעדים ומפיצים את המעשה המסוכן ברשתות החברתיות. שוטרי התנועה במחוז ירושלים ימשיכו כל העת לפעול לאכיפת עבירות תנועה חמורות ולמיצוי הדין עם אותם עבריינים שיסכנו במעשיהם את משתמשי הדרך. נפעל בנחישות ובדרכים יצירתיות ומגוונות על מנת לאתר ולמצות את הדין עם אותם עבריינים מסוכנים על הכביש״.