חשד לאונס אכזרי במהלך החופשה: תושבת ירושלים טוענת כי נאנסה באכזריות במהלך בילוי ביאכטה בכנרת על ידי בן זוגה של חברתה — כך עולה מתלונה שהוגשה למשטרת ישראל. ל-mynet נודע כי חרף התלונה המפורטת שהוגשה לפני חודש הכוללת שמות עדים, במשטרה טרם חקרו את החשוד.
3 צפייה בגלריה
 חשד לאונס אכזרי של תושבת ירושלים ביאכטה בכינרת
 חשד לאונס אכזרי של תושבת ירושלים ביאכטה בכינרת
חשד לאונס אכזרי של תושבת ירושלים ביאכטה בכינרת
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי עדות האישה, במהלך בילוי ביאכטה בכנרת תקף אותה בן הזוג של חברתה מספר פעמים - תוך שהיא מבקשת ממנו מספר פעמים, באפיסות כוחותיה לחדול ממעשיו. ״כתוצאה מאירועים אלו, מרשתי מצויה במצב נפשי קשה. מאז האירועים, אינה ישנה בלילות, מרשתי סובלת מחרדות נוראיות וכל אזכור של האירוע גורם לה להתכווצויות וטראומה מוחשית, מרשתי מטופלת על ידי אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש לאור האירוע החמור״, ציין סנגורה של האישה, עו״ד מאיר זדה.

3 צפייה בגלריה
הכנרת
הכנרת
הכנרת
(צילום: רועי אלמן)
עוד בחדשות:
זדה שיגר מכתב בהול למפקד תחנת טבריה, סנ״צ יגאל בן לולו, בו הוא דורש כי חוקרי התחנה יחקרו את התלונה. ״מרשתי מתגוררת בירושלים והתלונה הוגשה בתחנת מוריה בירושלים אולם לצערנו הובהר למרשתי כי תיק חקירה זה ייחקר בעיר טבריה".
אלא שלמרות התלונה במשטרה טרם זימנו את החשוד לחקירה. ״למיטב ידיעת מרשתי עד רגע זה המשטרה לא ביצעה כל פעולת חקירה מלבד לקבל את עדותה. אין גבול לסבלה של מרשתי שאזרה אומץ גדול כדי לגשת למשטרה להתלונן על תוקף אלים ואכזר שאנס אותה בעודה בחופשה ואחר הגשת התלונה נראה לה כי לא חוקרים את תלונה ברצינות הראויה. מרשתי מבקשת לחזור על אמירותה בעדותה במשטרה כי היא מסכימה לערוך עימות עם התוקף וכי היא מסכימה אף לעבור בדיקת פוליגרף במסגרת משטרתית והכל כדי להוכיח את טענותיה כנגד התוקף ככל שאלו נחוצים לצורכי חקירה״ ציין במכתבו.
3 צפייה בגלריה
תקיפה חמורה
תקיפה חמורה
התחננה שיפסיק
(אילוסטרציה: shutterstock)
עו״ד זדה הוסיף: ״צר לי לראות כיצד פעם אחר פעם משטרת ישראל מבהירה בהתנהלותה לנפגעי עבירה כי אל להם להתלונן במשטרה, שכן המענה לתלונתם לא יזכה להתייחסות רצינית ולמעשה יהווה המשך ישיר לפגיעה שכבר נפגעו״.
ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות אולם נציין כי נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת".