הירי שהפחיד את העיר: בסביבות השעה 10 בבוקר (יום א') נשמעו קולות ירי מאזור גן החיות התנ"כי בירושלים. תושבים המתגוררים בסמוך נבהלו ומיהרו להזעיק את המשטרה.
2 צפייה בגלריה
מי ירה לעבר החנות בשוק?
מי ירה לעבר החנות בשוק?
(צילום המחשה: shutterstock)

בשל החשד לאירוע פח"ח או פלילי, שוטרי מחוז ירושלים הוזעקו למקום, ופתחו בחקירה. עד מהרה התגלה כי לא מדובר במחבל או בשודד, אלא למרבה הפלא - בתנין.
מהחקירה עלה כי אחד העובדים בגן החיות התנ"כי ננשך, בעודו נמצא במתחם התנינים. מאבטח שהבחין בהתרחשות ובשל חשש לחיי העובד, ירה בתנין, ובכך כפי הנראה הציל את חייו של העובד.

2 צפייה בגלריה
תנין בגן החיות התנ"כי
תנין בגן החיות התנ"כי
תנין בגן החיות התנ"כי
(צילום: דוברות המשטרה)

קראו גם:

נשיכות התנין גרמו לנזק כבד


העובד, בן 45, שננשך נחבל קשות בחלקי גופו ופונה במצב בינוני עד קשה להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בעיר.
פראמדיק מד"א ישראל פולק סיפר: "הגענו לכלוב התנינים בגן החיות והעובדים במקום חילצו אלינו גבר בן 40 כשהוא בהכרה מלאה. סיפרו לנו שבזמן שהוא עבד בכלוב אחד התנינים זינק עליו, תפס אותו בפנים ובמקומות נוספים בפלג גופו העליון ומשך אותו למים. העובד נאבק בו ובמקביל עובדים נוספים סייעו לחלץ אותו מפיו של התנין. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה זה אירוע קשה וחריג מאוד".
פרופ׳ באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, מעדכן כי עם הגיעו ליחידת הטראומה, אבחן הצוות פגיעות נרחבות על פני גופו והוא נלקח באופן מיידי לחדר הניתוח, עם צוות מנתחים רב תחומי. מצבו קשה.
כוחות המשטרה של מחוז ירושלים במקום החלו בחקירת נסיבות המקרה - שסווג כתאונת עבודה.