עיר האוהלים שהוקמה בגן סאקר: חבר מועצת העירייה, יהונתן יוסף (מאוחדים) דרש היום (א') מהיועץ המשפטי לעירייה, עו"ד אלי מלכה להורות על הפיקוח העירוני לחלק קנסות למקימי האוהלים. יוסף איים: "אם לא תפעל להורות כן אודיע לכל תושבי ישראל על פתיחת ערי אוהלים בכל הגנים הציבוריים בירושלים לרגל החופש הגדול וחגי תשרי". בתגובה העירייה בודקת את הנושא.
3 צפייה בגלריה
יהונתן יוסף, חבר המועצה
יהונתן יוסף, חבר המועצה
יהונתן יוסף, חבר המועצה
(צילום: רפי קוץ)
אמש לאחר הצעדה לירושלים והפגנת הענק מול משכן הכנסת נשארו מאות מפגינים לישון בגן סאקר. המפגינים הגיעו לגן עם ציוד קמפינג ולטענתם הם מתכוונים להישאר שם עד שהחקיקה תבוטל. הקימו מתנגדי המחאה עיר אוהלים בגן סאקר.
בפנייה שנשלחה על ידי יוסף נכתב: "כידוע לכולם הגן כמו כל הגנים הציבורים מיועד לשימושם של תושבי ירושלים והלינה והקמת אוהלים והצבת מכשולים בו אסור. במהלך הלילה קיבלתי פניות רבות מתושבי השכונה הסמוכה על רעש וונדליזם שנגרמו כתוצאה מהקמת עיר האוהלים. משטחי דשא, פרצים וצמחים נעקרו ונרמסו ורעש בלתי נסבל בקע כל הלילה מהגן".

3 צפייה בגלריה
המחאה נגד המהפכה המשפטית
המחאה נגד המהפכה המשפטית
המחאה נגד המהפכה המשפטית אמש
(צילום: רפי קוץ)

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
המאהל בגן סאקר
המאהל בגן סאקר
המאהל בגן סאקר
(צילום: רועי אלמן)

עוד הוסיף: "אבקש להורות היום על פינוי עיר האוהלים להורות על בקרת נזקים ולחייב את מארגני ההפגנה בעלויות הנזקים" עוד דרש יוסף להורות לפיקוח העירוני לחלק קנסות למקימי האוהלים "באם לא תפעל להורות כן אודיע לכל תושבי ישראל על פתיחת ערי אוהלים בכל הגנים הציבוריים בירושלים לרגל החופש הגדול וחגי תשרי".
מהעירייה בתגובה: "הנושא בבדיקה עירונית".