מהמשטרה למשרד התחבורה: ניצב (בדימוס) יורם הלוי, שכיהן כשנתיים כמפקד מחוז ירושלים במשטרה, מונה ליושב ראש הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה.
1 צפייה בגלריה
ניצב (בדימוס) יורם הלוי
ניצב (בדימוס) יורם הלוי
ניצב (בדימוס) יורם הלוי
(צילום: אוהד צויגנברג)

הממשלה אישרה היום (א') את מועמדה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב, ניצב (בדימוס) יורם הלוי, ליו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד). הלוי יחליף את אבי נאור שכיהן בתפקיד מנהל הרשות במשך כשנה וחצי.
יורם הלוי כיהן בשורה ארוכה של תפקידי פיקוד במשמר הגבול ומשטרת ישראל. בין השאר, פיקד על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ומרחב דוד, מפקד משמר הגבול, מפקד מחוז דרום ומפקד מחוז ירושלים במשך כשנתיים. בדצמבר 2018 הודיע הלוי לשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן על פרישתו מהתפקיד. הסיבה היא ככל הנראה אכזבה מכך שלא מונה למפכ"ל, לאחר שהיה מועמד לתפקיד כבר פעמיים. בנוסף, הלוי הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני בחינוך.

קראו גם:

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב: "אני מברכת את יורם הלוי לרגל מינויו לתפקיד משמעותי וחשוב של יו״ר הרשות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. אני בטוחה כי ניסיונו הרב של יורם בפיקוד וניהול, ומסירותו למלאכה יאפשרו לו לקדם את המאבק בתאונות הדרכים ולשפר את בטיחות הנוסעים והולכי הרגל בישראל. מאחלת לו בהצלחה״.