היחידה המרכזית של מחוז ירושלים הגישה הבוקר (ד') הצהרת תובע נגד בני זוג מירושלים החשודים בפרשת סחיטת העובד הוותיק בעיריית ירושלים על רקע מיני.
1 צפייה בגלריה
 כיכר ספרא
 כיכר ספרא
כיכר ספרא
(צילום: שלומי כהן)
פרשת הסחיטה החריגה הותרה לפרסום בתחילת השבוע. מהחקירה עולה כי שני בני זוג מירושלים סחטו עובד ותיק בעיריית ירושלים – זאת על רקע מיני, הסחיטה התפרסה על פני חודשים אחרונים. בחיפוש בדירתם אותר כסף מזומן רב. בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בירושלים פנתה האישה אל השופט בבכי ואמרה: "אני מתחננת, לא נפגשתי עם המעורב. אפשר לבצע איכון למכשיר הנייד שלי. יש לי שתי בנות קטנות שלא ראו אותי קרוב לשבועיים".
השופט אלעד לנג הורה לשחרר את האישה למעצר בית: "הבאתי בחשבון את העובדה כי לבני הזוג ילדים קטנים וכי החשודה מצויה במעצר מאז יום 21.4, כלומר תקופה ארוכה". על החלטה זו, הודיעה המשטרה כי בכוונתה להגיש ערר לבית המשפט המחוזי. מעצרו של בעלה, המוגדר כחשוד המרכזי בפרשה הוארך עד להגשת כתב אישום.
על פי המשטרה, תחילת הפרשה החלה לפני כשנתיים אז החלו בני הזוג על פי החשד לסחוט את העובד בסכומי כסף של עשרות אלפי שקלים, שהצטברו במשך הזמן לסכום של למעלה מ-2 מיליון שקלים זאת לאחר שאיימו להפיץ צילומים בעלי אופי מיני בהם מופיע הקורבן לכאורה. בעקבות תלונה שנפתחה, נוהלה חקירה סמויה במסגרת נעצרו בני הזוג, תושבי מעלה אדומים ומעורב נוסף.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים